• Coca cola light

Gekås vol 14

Är det någon som vet vad den rosa skötväskan kostar som finns på deras blogg? Är det någon som har köpt den och som tycker att den är bra?

• Elisabeth89
    Coca cola light skrev 2010-08-21 13:49:36 följande:
    Är det någon som vet vad den rosa skötväskan kostar som finns på deras blogg? Är det någon som har köpt den och som tycker att den är bra?
    Jag har den, tror den kostade 199:- eller runt där. Inte över 200 iaf!
    Trivs jättebra med den, den är rymlig och jag gillar att det är tre större fack och så ett par små... Och så får man skötbädd och en behållare för nappflaska till, så det var ju bara ett plus Flört
    Kevin Celestino, 19/5-2010
  • Bumblebina
    Coca cola light skrev 2010-08-21 13:49:36 följande:
    Jepp. Instämmer med föregående talare. 199:-, och jag trivs bra med den! Enda jag saknade var axelrem med tryckknappar så man kunde hänga den på vagnen, men det hade jag en hemma som jag flyttade bara.
  • Mia386
    Bumblebina skrev 2010-08-21 18:52:54 följande:
    Jepp. Instämmer med föregående talare. 199:-, och jag trivs bra med den! Enda jag saknade var axelrem med tryckknappar så man kunde hänga den på vagnen, men det hade jag en hemma som jag flyttade bara.
    Fast där var ju dom små gummi grejerna, dom har jag hängt på vagnen så den kan hänga. Men visst, hade ju varit smidigare med en axelrem med knappar på. 
  • Norrskog

Nån som har koll på vilka storlekar Gekås plyschbyxor finns i? Basbyxorna som ligger i korgarna bredvid bodysarna.
    Dottern behöver nya byxor o jag undrar om jag ska leta här hemma eller vänta tills jag ska åka ner till Ullared. Hon behöver stl 86. Har för mig att de var ganska stora i storlekarna, stämmer det?

• emmizenma

Vad tror ni om folkmängden i morgon och på tisdag?
    Det borde väl inte vara llt för mycket folk hoppas jag....

• anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-21 11:47:27 följande:
    är det någon som minns vad Pippi lekhuset kostar? Det som är som ett tyg-tält typ...
    köpte det förra året men minns inte riktigt pris
    http://www.tradera.com/auktioner/nettan81
  • Lantani
    Norrskog skrev 2010-08-22 07:38:59 följande:
    Nån som har koll på vilka storlekar Gekås plyschbyxor finns i? Basbyxorna som ligger i korgarna bredvid bodysarna.
    Dottern behöver nya byxor o jag undrar om jag ska leta här hemma eller vänta tills jag ska åka ner till Ullared. Hon behöver stl 86. Har för mig att de var ganska stora i storlekarna, stämmer det?
    Nu var det ett tag sedan jag var där, men då fanns upp till strl 86. Har sånna i 86 till sonen och de är stora i strl.
    Alvin 081114 och Alice 100807
  • Katrin76

Jag va på Ullared igår. Vi va där ca 9. Det va bara att gå rätt in och det höll sig lungt hela tiden, tycker jag. Vi körde där ifrån ca 30 minuter innan de stängde En kanondag! Och vi köade i max 5 minuter.

• Norrskog
    Lantani skrev 2010-08-22 09:02:22 följande:
    Nu var det ett tag sedan jag var där, men då fanns upp till strl 86. Har sånna i 86 till sonen och de är stora i strl.
    Tack Lantani! Då får jag ytterligare en ursäkt för att åka till Gekås!   
Svar på tråden Gekås vol 14