• mama no1

Gekås vol 14

AochJsMamma skrev 2010-08-21 11:47:27 följande:
    är det någon som minns vad Pippi lekhuset kostar? Det som är som ett tyg-tält typ...
    Jag har för mig att den kostar 199, men jag är inte helt säker...
  • Smultronhjärta
    Norrskog skrev 2010-08-22 07:38:59 följande:
    Nån som har koll på vilka storlekar Gekås plyschbyxor finns i? Basbyxorna som ligger i korgarna bredvid bodysarna.
    Dottern behöver nya byxor o jag undrar om jag ska leta här hemma eller vänta tills jag ska åka ner till Ullared. Hon behöver stl 86. Har för mig att de var ganska stora i storlekarna, stämmer det?
    Det fanns många fina färger på baby nu i veckan- bl a härligt gröna!
    Jag köpte större plysch till sonen på flickavdelningen för 59,95
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • star67
    mama no1 skrev 2010-08-22 10:07:24 följande:
    Jag har för mig att den kostar 199, men jag är inte helt säker...
    MIN VÄNNINA KÖPTE EN FÖR 299 KR FÖRA ÅRET.
  • Bumblebina
    Mia386 skrev 2010-08-21 18:58:17 följande:
    Fast där var ju dom små gummi grejerna, dom har jag hängt på vagnen så den kan hänga. Men visst, hade ju varit smidigare med en axelrem med knappar på. 
    Vilka gummigrejer?! E det nåt jag missat? :-O
  • Geshia

Jag köpte ju 2 st IgglePiggle sist jag var på GeKås och jag blir lite fundersam på priset m.m. Har skrivit om det i bloggen ni kan väl läsa och svara? slipper jag skriva om all text här. Svara var ni vill antingen här i tråden eller på bloggen.

http://geshiia.blogg.se/2010/august/igglepiggle-galet-eller-inte.html

Geshiia.blogg.se - mamma till två pojkar
  • Bumblebina
    Geshia skrev 2010-08-22 12:58:29 följande:

Jag köpte ju 2 st IgglePiggle sist jag var på GeKås och jag blir lite fundersam på priset m.m. Har skrivit om det i bloggen ni kan väl läsa och svara? slipper jag skriva om all text här. Svara var ni vill antingen här i tråden eller på bloggen.

geshiia.blogg.se/2010/august/igglepiggle-gale...

Av nån anledning blir jag inte förvånad... Har upplevt detsamma fast med andra grejer jag köpt på Gekås och senare kikat på samma vara i andra affärer. Behöver inte vara nån som helst skillnad faktiskt.
  • sarsparis

Har de fått in mer tvådelade vinterset nu? köpte ett från abeko tidigare som var helknäppt, jackan på tok för stor och byxorna för små, nu ska svärmor åka dit och lämna tillbaka det och kolla efter ett nytt, har de fått in några fler? hur verkar de vara i storlek?

• Geshia
    Bumblebina skrev 2010-08-22 13:01:16 följande:
    Av nån anledning blir jag inte förvånad... Har upplevt detsamma fast med andra grejer jag köpt på Gekås och senare kikat på samma vara i andra affärer. Behöver inte vara nån som helst skillnad faktiskt.
    Men det är ju helt sjukt! det är ju inte lite pengaskillnad vi pratar om.
    Geshiia.blogg.se - mamma till två pojkar
  • sarsparis
    Geshia skrev 2010-08-22 13:02:31 följande:
    Men det är ju helt sjukt! det är ju inte lite pengaskillnad vi pratar om.
    Tror inte det är någon skillnad alls, har  köpt mycket fischer priceleksaker där, en del av de grejerna har vänner sedan haft inköpt på en leksaksaffär för minst det dubbla priset, det har inte varit det minsta skillnad på de grejerna. Men jag undrar också hur gekås kan köpa in tex teletubbiesfiguren så bilig och att den säljs för 700:- andra affärer.
Svar på tråden Gekås vol 14