Gekås vol 14
Jag var där föra året de hade jätte söta nalle puh påslakan set till spjälsäng ljus blå har de förtfarande?? och Spjälskydd också med nalle puh?? om någon har bild på det de har nu önska se .
Jag var där föra året de hade jätte söta nalle puh påslakan set till spjälsäng ljus blå har de förtfarande?? och Spjälskydd också med nalle puh?? om någon har bild på det de har nu önska se .
Finns det mycket barnböcker där? Gärna med flikar, sonen på dryga 1,5 år älskar såna!!
Var på Gekås igår lördag ingen kö alls. Fått in vintersakerna o de fodrade regnställen. Dock taskigt utbud vinterskor i skoboden bättre hos skokanonen
Jag köpte ju 2 st IgglePiggle sist jag var på GeKås och jag blir lite fundersam på priset m.m. Har skrivit om det i bloggen ni kan väl läsa och svara? slipper jag skriva om all text här. Svara var ni vill antingen här i tråden eller på bloggen.
Vet inte om någon har frågat, har inte tid att läsa igenom alla sidor; Finns det mycket Cars-grejer? Jag är främst ute efter heminredning, så som påslakanset, överkast, lampor, matta...
Amningspump?? Pris??