Gekås vol 14
Va på gekås idag, lagom med folk och lite inhandlat blev det. Men jag var lite besviken på nya leksaksavd och babyhörnan. TYckte de hade mkt mindre grejjer än när jag var där i maj.
Va på gekås idag, lagom med folk och lite inhandlat blev det. Men jag var lite besviken på nya leksaksavd och babyhörnan. TYckte de hade mkt mindre grejjer än när jag var där i maj.
Är det någon som har koll på om dessa säljs http://www.tradera.com/9st-blandade-bilar-Rodis-mm-Disney-Cars-Bilar-auktion_340787_117205901 (inte min auktion) och pris?
Sen undrar jag om regnoverallen som fanns i våras, är den fodrad eller ofodrad? Vill ha en fodrad och funderar på att beställa en från Ellos då de inte verkar dyka upp igen på varuhuset...
Någon från Skåne (Malmö/Lund) som ska upp nu i veckan eller nästa som har lite plats i bilen för en regnoverall?? Längtar att åka upp men blir nog inte en tripp förrän mitten av september och behöver overallen till dagis starten. . . .
pippihus, pris? ngn som vet? även gubbarna till huset..?
Vad har ni för leksaksaffär? Det är inte klokt vad billiga de kan vara på leksaker... kommer i håg i julas jag hade varit på gekås och köpt massor, så var det någon present jag hade glömt och gick in på Brios butik , där såg jag ju flera saker jag köpt på gekås till priser som var mycket mer än det dubbla... jag gick därifrån, fick mig inte att köpa något för allt kändes ju så dyrt.
Den där barbiebilen köpte min dotter med, jag tyckte det var mycket pengar med 249 , men blev glad och nöjd när jag läste att den i alla fall kostade det dubbla i leksaksaffärerna. Och lilla Rorribilen som lillsonen vägrade släppa taget om, 59.95 var priset och jag tyckte det var dyrt.... helt till jag kom till Åhlens och upptäckte att där kostade den 129, då blev det ju plötsligen ett fynd!!