• Ruso

Gekås vol 14

carinaekvall skrev 2010-08-23 06:39:56 följande:
    pippihus, pris? ngn som vet? även gubbarna till huset..? 
    299 har det kostat, och lådorna med "gubbar" kostar typ 59 kr styck. Den nya båten kostar 399 och lådorna med pirattema kostar 69 har jag för mig, lite dyrare än de vanliga.
  • MiaÅRoger

Nån som vet vad kuddarna i dagens blogginlägg kostar? Speciellt de gråa på sista bilden? :)

• Mia386
    Bumblebina skrev 2010-08-22 22:10:04 följande:
    Nej nån sån fick inte jag med! :-O När köpte du din? Min köpte jag i mars, de kanske har ändrat? Det verkar ju vara en smart lösning annars, då handtagen är långa nog för att ta väskan över axeln. Huvudsaken är ju att man kan hänga den på vagnen också...
    jag köpte den nu i augusti. mja, den kommer nog vara lite osmidig att ta loss om man bär på barnet tror jag. Hade varit mycket smidigare med en axelrem med knappar på. Kan man hitta såna lösa ute i en butik måntro..? 
  • Ville Mor
    Mia386 skrev 2010-08-23 10:27:41 följande:
    jag köpte den nu i augusti. mja, den kommer nog vara lite osmidig att ta loss om man bär på barnet tror jag. Hade varit mycket smidigare med en axelrem med knappar på. Kan man hitta såna lösa ute i en butik måntro..? 
    Lägger mig i er diskussion lite Om jag får anta att du redan har en axelrem så är det hur lätt som helst att gå in i en sybutik och köpa ett set med sådana knappar som du bankar i själv. Allt ska ingå i det settet så det är enkelt och smidigt. Lycka till!
    Ville 071203 * Tess 090921
  • Kaerleksbarn
    Dissan skrev 2010-08-23 10:05:21 följande:
    Någon som vet om det finns vyssan lull tassar och vad de kostar?
    Fanns vyssantassar i maj, fyra stycken för 199kr
    Har dock inte haft användning för våra så har sålt dem vidare...
  • Mia386
    Ville Mor skrev 2010-08-23 10:46:45 följande:
    Lägger mig i er diskussion lite Om jag får anta att du redan har en axelrem så är det hur lätt som helst att gå in i en sybutik och köpa ett set med sådana knappar som du bankar i själv. Allt ska ingå i det settet så det är enkelt och smidigt. Lycka till!
    hmm.. skulle jag ju kunna göra! får övertala sambon om att jag ska "pajja" hans axelrem på väskan bara ^^ 
  • Dancia

Någon som vet om regnoverallerna finns kvar? Och pris kanske?

www.carolinehofer.blogg.se
  • cleo2000

Hej!
    Är på jakt efter LEGO Duplo bondgård/Zoo/flygplats... är det ngn som har tillgänglighet/prisuppgifter på det från Gekås? Hittade inte dessa i pristråden tyvärr...

Tack på förhand!

Eva

Svar på tråden Gekås vol 14