• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Gurkan skrev 2010-08-25 21:36:55 följande:
    Skönt att höra att det fanns i våras!

Ingen annan som varit på Gekås nyligen och handlat i stl 74/80 som kan berätta om utbudet?
    Kommer handla i de storlekarna på lördag också, kan återkomma om utbudet
  • jojojojojo

någon som vet om de har andra matstolar än tripptrappen?
    vet att de har en som man sätter på en vanlig matstol oxå, men jag vill ha en som står på golvet

Selma 2010-06-12
  • Kaerleksbarn
    jojojojojo skrev 2010-08-25 21:41:56 följande:
    någon som vet om de har andra matstolar än tripptrappen?
    vet att de har en som man sätter på en vanlig matstol oxå, men jag vill ha en som står på golvet
    Har inte sett någon mer matstol än tripp trappen och en man sätter direkt på bordet..
    förutom den du nämnde man sätter på en annan stol, bara läst om den i bloggen!
    Men kan kika på lörd om ingen annan vet här
  • jojojojojo

det får du jätte gärna göra!

jag kan inte komma på att jag sett någon heller... förutom de tre som nämndes

Selma 2010-06-12
  • Gurkan
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-25 21:40:24 följande:
    Kommer handla i de storlekarna på lördag också, kan återkomma om utbudet
    Ja gör gärna det!
    Och om du gör några riktigt snygga fynd kanske du till och med skulle kunna tänka dig att lägga upp några bilder i bildtråden ?? :D
  • Bebis juli 08

någon som vet om Ge-Kås säljer volympuder??

• Kaerleksbarn
    Gurkan skrev 2010-08-25 21:52:08 följande:
    Ja gör gärna det!
    Och om du gör några riktigt snygga fynd kanske du till och med skulle kunna tänka dig att lägga upp några bilder i bildtråden ?? :D
    Absolut
    Gör minst två Gekåsbesök per år (april/maj och slutet på aug).. före och efter semester o högsäsong!
    Gjorde så både förra året när jag va gravid och nu i år
    Perfekt att åka slutet på aug när sem är slut o skolor börjat, dessutom lagom innan dotterns 1årsdag^^
    Har bilder från två Gekåsresor men aldrig tagit mig tid att förminska alla bilder o lägga upp här

• Ekorrfamiljen
    Oklok skrev 2010-08-25 20:22:12 följande:
    Är inte koderna på ellos personliga? Alltså om man inte har fått erbjudandet själv så går det inte att nyttja, om man beställer på internet iaf. För där sparas ju alla erbjudanden man får på "mina sidor". Jag har åtminstonde inte kunna använda erbjudanden som kommit till gubben på min sida..
    Kanske.. Jag vet inte för jag har aldrig försökt utnyttja någon annans kod.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Bambusa

såg jättemysiga lurvoveraller på kappahl idag, till tvilling-grabbar som just fötts (inte mina dock), är de nå man kan hitta på gekås nu?? 199kr kostade dom,56-74.. 

• Enensammamma
    Nagoyam W skrev 2010-08-25 18:42:49 följande:
    Dom var jätte snygga. Det kanske man skulle köpa till dottern.
    Vilken strl ska man ta då? Vad är innermåtten, någon som vet??
Svar på tråden Gekås vol 14