• Enensammamma

Gekås vol 14

Lisa1976 skrev 2010-08-27 08:56:53 följande:
    dom kanske menar barnvagnar. Sitty går väl mer under kategorin sulky?
    Sitty är ju mindre än tex en emmaljunga city cross så då borde det ju passa men det sitter TAJT som tusan. Jättedålig passform
  • wildlife

Vi ska åka till Ullared i 24-26 september. Det finns inga lediga stugor på campingen den helgen. Är det någon som har tips på bra, billigt boende i närheten (4 vuxna)?

• wildlife

Tack så mycket. Jag har skickat iväg förfrågningar och väntar på svar.
    Ville Mor, båda de stugorna var upptagna en av nätterna, så det gick ju inte Rynkar på näsan Tack iaf.

Någon som vet några andra privata uthyrare som är bra?

• lovelyangel82
    Lantani skrev 2010-08-27 07:59:39 följande:
    åhh låter skittråkigt, då det fräsmt är regnkläder i strl 86/92 jag är ute efter...
    vi var där igår och vi fick tag i rengkläder med foder i stl 74/80 fast de fanns bara i svart och gul i de små storlekarna när vi var där men får pynta lilltjejjan me färglad mössa istället

däremot hittade jag inte fleece underställ till tjejjer i 74/80 så fick köpa blått o ett rosa i 86/92
  • Golfmamman
    lovelyangel82 skrev 2010-08-27 17:27:08 följande:
    vi var där igår och vi fick tag i rengkläder med foder i stl 74/80 fast de fanns bara i svart och gul i de små storlekarna när vi var där men får pynta lilltjejjan me färglad mössa istället

däremot hittade jag inte fleece underställ till tjejjer i 74/80 så fick köpa blått o ett rosa i 86/92
    vad kostade fleeceunderställen??
    Ludvig - 2004, Ebba-2006, Lillebror BF 2010-07-03
  • Ellien
    Tezz80 skrev 2010-08-27 07:59:59 följande:
    Vet inte om de har spelet...men spelet är himla kul! Finns att beställa över nätet annars om du letar lite, finns bra priser på boxar som innehåller flera expansioner. Vi köpte dessvärre inte så, men en kompis har gjort och det blev mycket billigare.
    Tack för ditt svar.

Jag vet att det finns på nätet, tänkte mest höra om det finns på Gekås och om det i så fall är billigare.
  • Tussan05

Kkanske ska till ullared på söndag. Stod i Aftonbladet att det är denna helg som folk handlar mest på, eller i alla fall en av. Vet ni om det är vanligt att det är mycket folk just denna helg på året med tanke på löning osv?

Sen undrar jag om de har scrapbookinggrejer där? Nån som vet?

Svar på tråden Gekås vol 14