• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Fortsätter vara ot och tipsar om dessa
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=49128&productId=264230&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dtretorn%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

Superfina och jättebra

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Kaerleksbarn
    Gurkan skrev 2010-08-25 17:17:34 följande:
    Mm börjar bli lite orolig när det är andra personen skriver och klagar på utbudet av kläder.
    Jag hade tänkt åka till Ullared och handlat kläder till lilleman i storlek 74 och 80 har ju dock 20 mil dit och 20 mil hem och om det inte finns så mycket kläder så känns det kanske inte så bra...
    Något som varit där nyligen och letat kläder i de storlekar jag är ute efter som kanske kan berätta lite mer om utbudet?
    Vi handlade jättemycket i de storlekarna i våras
  • Kaerleksbarn

Ska till Gekås på lörd, inte varit där sen april och maj
    Ska handla massor inför dotterns 1årsdag i september!
    Tänkte passa på att fråga om någon vet pris på vanlig enkel fleeceoverall?
    Hittat en jättefin på Lindex och det fanns inte många kvar, men vill ändå ha is i magen tills vi varit på Gekås

"Vasskorgar" man kan ha i exempelvis expeditmöbeln från Ikea, nåt som finns på Gekås? Storlek och pris i så fall?

Undrar även om någon vet i fall det finns sådana här eller liknande på Gekås:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10154558

Och har någon sett om det finns "nessesär" som man kan hänga öppen på väggen?
    Finns på Ikea men den och det ovan är det enda jag behöver därifrån så känns onödigt att åka dit...

Hoppas någon kan hjälpa mig

• Lantani

Provade sonens fleecefodrade regnställ i strl 74/80 och han kan fortfarande ha de, även om byxorna är precis i grenen. Han är 21 månader, väger nästan 11 kg och var 86 cm för 3 månader sedan. Galet, då vet jag iaf att ett nytt regnställ i strl 86/92 verkligen bör passa till våren eller?

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Oklok
    Solan01 skrev 2010-08-24 20:48:27 följande:
    *lite envis* Finns det Cars-grejer, exempelvis påslakanset?
    köpte i cars-påslakanset där i våras för 89.95:-. (var i barnmått, passa till ullareds barntäcke)
  • Oklok
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-25 18:08:38 följande:
    I min stod det 225503..?
    Är inte koderna på ellos personliga? Alltså om man inte har fått erbjudandet själv så går det inte att nyttja, om man beställer på internet iaf. För där sparas ju alla erbjudanden man får på "mina sidor". Jag har åtminstonde inte kunna använda erbjudanden som kommit till gubben på min sida..
  • Smultronhjärta
    Oklok skrev 2010-08-25 20:22:12 följande:
    Är inte koderna på ellos personliga? Alltså om man inte har fått erbjudandet själv så går det inte att nyttja, om man beställer på internet iaf. För där sparas ju alla erbjudanden man får på "mina sidor". Jag har åtminstonde inte kunna använda erbjudanden som kommit till gubben på min sida..
    Jag har använt koder friskt utan att ha fått de till mig personligen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Solan01
    Oklok skrev 2010-08-25 20:17:55 följande:
    köpte i cars-påslakanset där i våras för 89.95:-. (var i barnmått, passa till ullareds barntäcke)
    Det var billigt! Vet inte om jag ska köpa i barnstorlek eller full storlek.
  • Gurkan
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-25 19:22:13 följande:
    Vi handlade jättemycket i de storlekarna i våras
    Skönt att höra att det fanns i våras!

Ingen annan som varit på Gekås nyligen och handlat i stl 74/80 som kan berätta om utbudet?
Svar på tråden Gekås vol 14