• Pixboy

Gekås vol 14

Japp Cars duplo fanns i helgen. Både bilen och macken. Minns inte exakt pris men billigare än hemma

• Solan01

Ok, tack för svaren om Cars-grejerna. Såg nämligen att Jysk hade ett Cars-påslakanset för 200 och undrade om jag skulle ha lite is i magen och vänta tills det är dags för en tur till Ullared om en månad.

• Ville Mor

Frågar igen...

Är regnoverallen det pratas om som vi ivrigt väntar på ska komma in fodrad?

Ville 071203 * Tess 090921
  • UngMamma1986
    Till er som varit där nyligen: Hur mkt har dom gjort om? Ligger el-avdelningen fortfarande därnere?

Har ni sett den underbara reklamen för skonsam hårborttagning med apparaten "DermaSeta"? Vill nån hjälpa mig o kolla om den finns eller andra kvinnliga rakapparater för t.ex benhår... Och gärna pris också, så vore jag jättetacksam! :)
  • Majlo
    UngMamma1986 skrev 2010-08-25 09:17:22 följande:
    Till er som varit där nyligen: Hur mkt har dom gjort om? Ligger el-avdelningen fortfarande därnere?

Har ni sett den underbara reklamen för skonsam hårborttagning med apparaten "DermaSeta"? Vill nån hjälpa mig o kolla om den finns eller andra kvinnliga rakapparater för t.ex benhår... Och gärna pris också, så vore jag jättetacksam! :)
    Hem El-avdelningen ligger där uppe nu. Innanför damkläderna 
  • star67
    LillfisenE skrev 2010-08-24 22:17:08 följande:
    babyavdelningen, måtten står på förpackningen och det står även vagn/vagga eller säng på.
    Pris varierar, men under 100-lappen var det till vagn o så.
    Spjälskydd finns i vitt, grått, rött och blått tror ja + en del mönstrade.
    Köpte ett i grått och jag är nöjd. Mät omkretsen innan så det faktiskt passar till din säng..  
    hade de Spjälskydd med nalle puh??
  • Mia386
    star67 skrev 2010-08-25 10:35:37 följande:
    Jag har för mig det, men är inte helt hundra heller. Vi köpte ett beige med vita stjärnor på, men har inte testat om det passar än Skäms
  • winters
    star67 skrev 2010-08-25 10:35:37 följande:
    Vi köpte ett förra året iaf.
    Oscar 091001
  • Krabbolina
    Ville Mor skrev 2010-08-25 09:02:58 följande:
    Frågar igen...

Är regnoverallen det pratas om som vi ivrigt väntar på ska komma in fodrad?
    nej, det är en skaloverall vad jag har förstått det som.
  • Golfmamman

Jag ska dit nästan helg och tänkte höra om det är någon som vet om de har några skaljackor + byxor både i små storlekar som 74/80 och lite större som 110/116 och 122/128??
    Vad kostade dessa i så fall..

Ludvig - 2004, Ebba-2006, Lillebror BF 2010-07-03
Svar på tråden Gekås vol 14