• Nagoyam W

Gekås vol 14

MissMurrig skrev 2010-08-26 20:35:41 följande:
    Hur ser det ut med galon och regnkläder för små barn(80-86)? Är de nåt att ha? 

Har precis varit där i dag. Det finns en hel del. Men ska du ha regnkläder med flis i så är det bara stora storlekar .... 98- uppåt

• jojojojojo

Någon som vet vad hoppgungan kostar??

• Mia386
    jojojojojo skrev 2010-08-26 21:02:25 följande:
    Har för mig att den gick på runt 200 kr, men inte helt 100 då vi inte köpte en till oss. Tänkte önska oss det i julklapp, då bebis kommer vara runt 1 månad :) 
  • jojojojojo

okej, tack för svaret!

Selma 2010-06-12
  • Smultronhjärta
    Nagoyam W skrev 2010-08-26 20:45:17 följande:

Har precis varit där i dag. Det finns en hel del. Men ska du ha regnkläder med flis i så är det bara stora storlekar .... 98- uppåt

Jag har också varit där en sväng idag
    Det finns en superfin "hoppgunga" som står på golvet ( i stil med Fisher Price Jumperoo) för nära 500:-
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Kaerleksbarn
    189kr i januari
  • jojojojojo

tack för svaren!

hittade en på blocket för 50:- så jag hoppas den finns kvar!

Selma 2010-06-12
  • Ruso

Har inte varit här inne på några dagar, och heller inte kollat bloggen.... läste i kapp och såg att de på bloggen har tipsat om denna tråd!! Nice!

En sak till, de visade en tröja med Littlest pet shop... någon som vet pris och storlek och om det finns andra varianter och färger?

• Tezz80
    NiKe0507 skrev 2010-08-26 16:23:17 följande:
    Hej!
    Tänkte eventuellt åka upp mot Gekås imorgon.
    Undrar bara om det är någon som testat barnpassningen där uppe?
    Vi har aldrig vågat testa det nämligen, så jag ville bara kolla om någon har ngt att säga om det?
    Vå dotter har varit där två gånger och älskar det,hon pratar ofta om det. Om vi är lediga en dag kan hon fråga om vi inte kan åka till Ullared just för att hon älskade leklandet. Dock har hon inte hunnit vara där sedan de bytte ägare, får se om det kasnke bli premiär i helgen. De som hade det innan var grymt bra och engagerade i barnen. Min dotter var själv en av gångerna och då lekte personalen med henne hela tiden, åkte kana, körde bil och lekte i köket med henne. Supernöjd!
  • Lantani
    Nagoyam W skrev 2010-08-26 20:45:17 följande:

åhh låter skittråkigt, då det fräsmt är regnkläder i strl 86/92 jag är ute efter...
    Alvin 081114 och Alice 100807
Svar på tråden Gekås vol 14