• SofiJ

Gekås vol 14

Jag ska till Ullared i början av oktober och jag har snöat in mig på dessa produkter: http://www.spoketlaban.com/
    Har förr mig att jag såg något av spöket Laban sist jag var där, men är det någon som vet om det fortfarande finns?
    Särskillt Lilla Anna tycker jag är skitsöt o skulle vilja ha spjälskyddet o bäddsetet!

Jag har redan börjat kolla på saker, trots att jag inte vet säkert att jag är gravid än, hoppas att vi har lyckats o får ett plus i början av september. Så det blir en överraskning för mamma (som ska med upp) när jag frågar henne om råd vilka bebissaker man behöver köpa! =D

• Gurkan

Hej!

Någon som har lite koll på var i varuhuset man hittar de olika sakerna kankse vill hjälpa mig?
    Var hittar jag påslakanset till vagn är det på hemtextil eller på babytillbehöravdelningen?

Och andra frågor jag har ;P
    Finns det örngott att köpa till spjälsäng?
    Vad kostar lakan och örgott till spjälsäng?
    Påslakanset till vagn ungefärligt pris?
    Finns det bra spjälsskydd i vitt?

• Bumblebina
    Gurkan skrev 2010-08-24 19:19:42 följande:
    Hej!

Någon som har lite koll på var i varuhuset man hittar de olika sakerna kankse vill hjälpa mig?
    Var hittar jag påslakanset till vagn är det på hemtextil eller på babytillbehöravdelningen?

Barntextilierna finna på babyavdelningen. Alla de saker du frågar efter fanns iaf i våras, priser är jag däremot osäker på. Kolla noga storleken på din kudde och ditt täcke, för jag har insett genom åren att det finns en uppsjö av storlekar på dessa och således även på lakanen... Har ett par gånger kommit hem med fel (vanligtvis för litet) storlek och det är en stor källa till irritation! Är de för stora kan man ju iaf sy om dem om det skulle vara så...
  • eilien
    Krabbolina skrev 2010-08-24 17:53:28 följande:
    men imorgon har hm clubdagar så då får man 10% så då blir det "bara" 180 kr

jag har ingen aning om vad fleecekläderna kostar på ge-kås.
    49 kr för tröja o byxor på gekås. Hade såna till dottern förra vintern, kanon bra så jag hoppas de finns i år med.
  • Gurkan
    Bumblebina skrev 2010-08-24 20:01:03 följande:
    Barntextilierna finna på babyavdelningen. Alla de saker du frågar efter fanns iaf i våras, priser är jag däremot osäker på. Kolla noga storleken på din kudde och ditt täcke, för jag har insett genom åren att det finns en uppsjö av storlekar på dessa och således även på lakanen... Har ett par gånger kommit hem med fel (vanligtvis för litet) storlek och det är en stor källa till irritation! Är de för stora kan man ju iaf sy om dem om det skulle vara så...
    Tack!!
  • Solan01

*lite envis* Finns det Cars-grejer, exempelvis påslakanset?

• Nagoyam W
    Solan01 skrev 2010-08-24 20:48:27 följande:
    Jag tror jag såg det på ullared bloggen för någon dag sidedan.
    http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/search/label/Barn?updated-max=2010-05-30T06%3A49%3A00%2B02%3A00&max-results=20

fast det var visst i maj såg jag att inlägget var.
    Jag ska ditt på torsdag och köpa det till min bror son, om jag hittar det. Kan ge dig ett pris då om du vill veta.
  • LillfisenE
    Gurkan skrev 2010-08-24 19:19:42 följande:
    Hej!

babyavdelningen, måtten står på förpackningen och det står även vagn/vagga eller säng på.
    Pris varierar, men under 100-lappen var det till vagn o så.
    Spjälskydd finns i vitt, grått, rött och blått tror ja + en del mönstrade.
    Köpte ett i grått och jag är nöjd. Mät omkretsen innan så det faktiskt passar till din säng..  
  • Bubblan2
    Solan01 skrev 2010-08-24 20:48:27 följande:
    Jag var ner i juni och då fanns det mycket Cars...letade själv efter Rorri men det fanns inte mycket alls. :(
Svar på tråden Gekås vol 14