• Lissy81

Gekås vol 14

Angående barnkundvagnen med matgrejer. Köpte en sån till min son för lite över ett år sen (han var då knappt 1 år). Kartongerna plockades sönder inom några dagar, men kundvagnen har varit kanon. Används fortfarande dagligen för att köra runt med allt möligt; kläder, bilar, matgrejer av bättre kvalite och böcker. Så skit i grejerna i, kundvagnen är superbra! Och alla barn i samma ålder som kommer hit tycker den är det bästa som finns, och går genast fram till den. Även de mindre som ännu inte kan gå vippar ner kundvagnen på sidan och använder som stöd för att försöka gå. Flexibel sak.

• Lissy81
    Lissy81 skrev 2010-08-24 17:58:06 följande:
    Angående barnkundvagnen med matgrejer. Köpte en sån till min son för lite över ett år sen (han var då knappt 1 år). Kartongerna plockades sönder inom några dagar, men kundvagnen har varit kanon. Används fortfarande dagligen för att köra runt med allt möligt; kläder, bilar, matgrejer av bättre kvalite och böcker. Så skit i grejerna i, kundvagnen är superbra! Och alla barn i samma ålder som kommer hit tycker den är det bästa som finns, och går genast fram till den. Även de mindre som ännu inte kan gå vippar ner kundvagnen på sidan och använder som stöd för att försöka gå. Flexibel sak.
    Jag menar alltså Gekås egen barnkundvagn, om det nu skulle finnas fler modeller.
  • Lantani

Någon som vet hur priserna ligger på gardinstänger med tillbehör? Vet att biltema annars är billiga och bra.

Ska nämligen dit på måndag och titta på sånna saker, har nämligen nyss kört hus. Vad "måste" man köpa till huset? Krukor, lampor?

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Nagoyam W
    Ville Mor skrev 2010-08-24 12:29:08 följande:

Angående plastmat! Har ni sett det nya Ikea fått in i tyg? Håller i en evighet till skilnad från den mjuka plasten. Skitfint och billigt är det också!

Jo vi har köpt det till dottern. Hon älskar det, och det är lite små roligt oxå. Men vi får se om det blir plast mat eller något annat skojigt.
  • Nagoyam W
    Ladyn skrev 2010-08-24 16:05:40 följande:
    Finns det någon vänlig själ som ska till Gekås snart, som skulle vilja köpa 2 fleeceset och skicka till mig?!

Det vore guld värt, dom är ju så bra och jag hittar inget här som skulle kunna duga ist
    Vad är det för fleeceset du är ute efter?
    Ska till ullared på torsdag.
  • winters
    Krabbolina skrev 2010-08-24 17:53:28 följande:
    men imorgon har hm clubdagar så då får man 10% så då blir det "bara" 180 kr

jag har ingen aning om vad fleecekläderna kostar på ge-kås.
    49,95 kostar det tvådelade fleecesetet.
    Oscar 091001
  • star67
    Krabbolina skrev 2010-08-24 17:53:28 följande:
    men imorgon har hm clubdagar så då får man 10% så då blir det "bara" 180 kr

jag har ingen aning om vad fleecekläderna kostar på ge-kås.
    registrera din mailadress så får du 25 % på en vara det hade de förut men vet inte om det gäller förtfarande.
  • Nagoyam W

Föresten är det någon som har set om det fins min försa mini pc för barn och vad den kostar?

• Ladyn
    Nagoyam W skrev 2010-08-24 18:12:10 följande:
    Vad är det för fleeceset du är ute efter?
    Ska till ullared på torsdag.
    Har inboxat dig!
  • Ladyn
    winters skrev 2010-08-24 18:14:45 följande:
    49,95 kostar det tvådelade fleecesetet.
    Ja precis, bättre och billigare på gekås
Svar på tråden Gekås vol 14