• våranstjärna

Gekås vol 14

Tussan05 skrev 2010-08-27 19:35:18 följande:

Kkanske ska till ullared på söndag. Stod i Aftonbladet att det är denna helg som folk handlar mest på, eller i alla fall en av. Vet ni om det är vanligt att det är mycket folk just denna helg på året med tanke på löning osv?

Sen undrar jag om de har scrapbookinggrejer där? Nån som vet?

hihi jag/vi ska med dit i morgon, & jag förbereder mej på det värsta kan jag ju säga.....
  • Smultronhjärta
    Lantani skrev 2010-08-27 20:59:33 följande:
    Tror ni det är mycket folk på måndag?
    Nope

Gällande boende så tipsar jag om att kolla på Blocket- det är många som annonserar där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Kaerleksbarn
    Tussan05 skrev 2010-08-27 19:35:18 följande:

Kkanske ska till ullared på söndag. Stod i Aftonbladet att det är denna helg som folk handlar mest på, eller i alla fall en av. Vet ni om det är vanligt att det är mycket folk just denna helg på året med tanke på löning osv?

Sen undrar jag om de har scrapbookinggrejer där? Nån som vet?

Tror jag inte stämmer då vi va där samma helg förra året, hur lugnt som helst
    Ska också dit imorgon i vanlig ordning...
  • Sagalin

Hade de lurvfleece i år med? 
    Dottern provade en igår på Lindex och ville hemskt gärna ha en. Den kostade 179kr hur mycket kostar de på Gekås (om de finns) 

villanordaker.blogspot.com
  • Kaerleksbarn

Ska kika på lurvjacka idag
    Åker äntligen vid 10tiden när dottern ätit sin gröt, lääääängtar!!

• lovelyangel82
    i väntan på trean skrev 2010-08-27 17:35:22 följande:
    vad kostade fleeceunderställen??
    49 kr eller om de var 49:95  men de hade bara blåa de till tjejjer var slut.. så fick köpa ett i rosa i en större storlek..
  • Smultronhjärta
    M a l i n S skrev 2010-08-28 06:54:30 följande
    Hade de lurvfleece i år med? 
    Dottern provade en igår på Lindex och ville hemskt gärna ha en. Den kostade 179kr hur mycket kostar de på Gekås (om de finns) 
    ..jag såg inga gosiga lurviga där i torsdags men kan ju ha missat...

Annars kan du ju passa på att köpa den på Lindex idag eller imorgon(finns ju även i webshoppen)
    http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1031jsluv69J-SE.pdf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Kaerleksbarn

Nu åker vi, ingen kö enligt webkameran o den kan ju knappast ljuga
    Dock skiner solen här hemma men på webkameran i Ullared är det alldeles blött...

Svar på tråden Gekås vol 14