• Ekorrfamiljen

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-08-25 23:23:49 följande:
    såg jättemysiga lurvoveraller på kappahl idag, till tvilling-grabbar som just fötts (inte mina dock), är de nå man kan hitta på gekås nu?? 199kr kostade dom,56-74.. 
    Jag har aldrig sett lurvoveraller på Ge-Kås, bara jackor med luva.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-08-26 11:33:35 följande:
    Vilken strl ska man ta då? Vad är innermåtten, någon som vet??
    Jag letade också innermått innan jag beställde. Chansade att de är normala i storlek(som vuxenskorna är)så jag tog 26 till sonen som har 25 nu. De var 16,8 cm i innermått om det är till ngn hjälp
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • NiKe0507

Hej!
    Tänkte eventuellt åka upp mot Gekås imorgon.
    Undrar bara om det är någon som testat barnpassningen där uppe?
    Vi har aldrig vågat testa det nämligen, så jag ville bara kolla om någon har ngt att säga om det?

• TheLove

Någon som vet om gekås har drickfontän till katt?

• Ellien

Någon som har sett om de har spelet Carcassonne?

• Jojsie

Hejsan. vet ni om de slutat sälja regnskydd till dubbelvagn? alla jag bett handla till mig sista halvåret har sagt att de är slut. kommer de inte att få in igen??

• Enensammamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-26 12:40:25 följande:
    Jag letade också innermått innan jag beställde. Chansade att de är normala i storlek(som vuxenskorna är)så jag tog 26 till sonen som har 25 nu. De var 16,8 cm i innermått om det är till ngn hjälp
    Dotterns fötter är 14 cm så jag chansar på strl 24
  • Enensammamma
    Jojsie skrev 2010-08-26 19:33:03 följande:
    Hejsan. vet ni om de slutat sälja regnskydd till dubbelvagn? alla jag bett handla till mig sista halvåret har sagt att de är slut. kommer de inte att få in igen??
    Såg bara tioll enkelvagn då jag var där och det marknadsför som att det passar till ALLA vagnar. BULLSHIT! Det va för litet till vår brio sitty..
  • passau
    Enensammamma skrev 2010-08-26 20:12:31 följande:
    Såg bara tioll enkelvagn då jag var där och det marknadsför som att det passar till ALLA vagnar. BULLSHIT! Det va för litet till vår brio sitty..
    oj jag har ett neongult och d passar tom på vår PT med syskonsitsen på!
    dock täcker det inte riktigt ända ner... men fullt funktionellt!
Svar på tråden Gekås vol 14