• BeaverGiirl

Gekås vol 14

ingen som har bild på vinterjacka från gekås?

• Bumblebina

Vet nån om de har hellånga mammaleggings? Köpte 3/4-långa i våras, men till hösten kan det varaa gott med hellånga...

• Smultronhjärta
    Bumblebina skrev 2010-08-28 20:58:31 följande:
    Vet nån om de har hellånga mammaleggings? Köpte 3/4-långa i våras, men till hösten kan det varaa gott med hellånga...
    Jag vet inte om det finns nu men jag har köpt hellånga där vid två graviditeter så oddsen är goda
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • SaraKlippan

Hej Hej...

Jag vet att det pratats om det innan men hittar inte det...

Blöjhinken som man får gratis på babyland och babyproffsen, Angelcare.
    Refill till den... finns det på gekås?
    Är det samma märke eller är det något annat märke som även passar den?
    Isåfall, vilket?

Tacksam för svar :) 

• SaraKlippan

Ska upp till gekås nu i veckan och handla inför kommande bebis :)
    Första bebis så lite tips skulle inte skada! Någon som vill dela med sig vad jag ska handla när jag är där?

Stora saker har vi redan och de mesta i klädväg har vi till hela första året...

Vet att det pratats om bröstpump och babyvakt

Vilken bröst pump ska man ha? Räcker det med vanlig eller ska man ha elektrisk?
    Vad kostar det på gekås?

Vilken babyvakt är det de har på gekås? Är de bra? Vilken ska man välja? Är de billigare där än nån annanstans? Vad kostar en sån?

• Mia386
    SaraKlippan skrev 2010-08-28 22:13:35 följande:
    Hej Hej...

Jag vet att det pratats om det innan men hittar inte det...

Blöjhinken som man får gratis på babyland och babyproffsen, Angelcare.
    Refill till den... finns det på gekås?
    Är det samma märke eller är det något annat märke som även passar den?
    Isåfall, vilket?

Tacksam för svar :) 
    Vad jag har läst här på FL så är inte refillen på Ge-kås alls lika bra som den som man köper på baby proffsen. Men man kan ju bara ta och tömma oftare så är den lukten borta :P 
    Är inte samma märke, men passar i den hinken :) 
  • Tussan05
    SaraKlippan skrev 2010-08-28 22:36:30 följande:
    Första bebis så lite tips skulle inte skada! Någon som vill dela med sig vad jag ska handla när jag är där?

Vad kostar det på gekås?

Vilken babyvakt är det de har på gekås? Är de bra? Vilken ska man välja? Är de billigare där än nån annanstans? Vad kostar en sån?

Ursäkta om jag är negativ och frågvis men varför köpa en bröstpump INNAN du vet om ammning funkar eller inte? Sonen var ett flaskbarn då amningen inte funkade och jag kan lova dig att det finns att hyra för en billig peng på lasarettet. Om man inte bestämt sig för att inte amma så tycker jag det verkar som en onödig grej att köpa innan.
    Vi använde bara en elektrisk där man kan ställa farten, det var jättebra tycker jag.
  • Enensammamma
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-28 18:50:07 följande:
    Nej, då kan det växa hår i ansiktet och så får de en snopp istället för snippa.

Jag har för mig att lurvfleece i större storlekar (92 och uppåt) kostade runt 90:- när jag var där i våras. De i mindre storlekar kanske är billigare.
  • Enensammamma
    SaraKlippan skrev 2010-08-28 22:36:30 följande:

Vad kostar det på gekås?

Har en philps barnvakt från gekås och den har varit jättebra.

Man kan inte veta om man behöver en elektrisk pump innan man fått barn tyvärr. Vissa klarar inte alls att pumpa med manuell men för vissa är det jättelätt.
    Jag tycker elektisk är att föredra. Fatta mjölksyran efter ett tag med handpump
  • ääni

Hej! Alldeles ny i tråden. Får jag vara med? Jag älskar Gekås. Köper inte allt där men de har en hel del roligt och användbart. Har hittills bara varit där ca 5 ggr. Kommer från östkusten så jag är inte uppvuxen med Gekås Men där hittar man ju nästan allt. Något jag älskar att köpa där är i alla fall presentpapper... som exempel

Svar på tråden Gekås vol 14