• Bellbox

Gekås vol 14

ääni skrev 2010-08-29 14:47:24 följande:
    Enligt Ullareds hemsida är det bäst att åka den 8:e till 17:e i månaden om man vill slippa trängsel. Inte helg naturligtvis. Vår är mindre folk än höst men du har ju bestämt att åka nu. Semesterveckorna är värst och de är ju i alla fall över!
    glöm inte höstloven bara; big no-no att åka då Drömmer
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • ääni
    Bellbox skrev 2010-08-29 15:01:24 följande:
    glöm inte höstloven bara; big no-no att åka då Drömmer
    Ja, fy, det glömde jag. Nej om man åker dit v 44 så är det för att få uppleva den värsta folkmassan på Ullared!
  • Bumblebina
    lovelyangel82 skrev 2010-08-29 09:15:02 följande:
    ja för 49:95 så e de värt o testa iaf.. den pasade för oss så de kommer vi definitivt köpa fler av.. tycker de tar bort rätt bra med os.. iaf bättre än den pedalhink vi har..
    Kanon! Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att det skulle kunna finnas...

Måste komma med ett tips också. Gekås "fläcksuddare". Kanongrej verkligen! Det är tvåpack med vita "svampar" som man bara fuktar med vatten och tar bort fläckar på möbler och liknande med. Dottern har haft tuschpennor som verkligen inte går bort. Sådana som det är vanlig tuschpenna i ena änden och en form av stämpel i andra. Givetsis har det råkat komma på köksbordet som jag verkligen provat ALLT på. När min mor kom stickande med de här fläcksuddarna tänkte jag väl inte så mkt om dem, men av en slump testade jag på dessa fläckar och döm om min förvåning, det funkade! Och inte behövde man ens ta i, det var liksom bara att gnugga lätt och borta var det! Nu använder jag dem på allt! När dottern ritat här och var, det är lättare att stryka med den här svampen än att sudda med suddgummi tex. Fingeravtryck på toalettdörren, gamla klistermärks-rester den funkar på nästan allt. Tror priset var typ 10:- för två stycken och de räcker länge! Inga kemikalier heller, bara vatten. Rekommenderas varmt!!!!
  • veh
    SaraKlippan skrev 2010-08-29 10:38:28 följande:
    Tack så mycket för era tips :) 

Kanske ska vänta med bröstpump... men en pump för 119 kr är ju inte så farligt... de kan man ju nästan chansa så har man ju en :)

Är det något ja inte ska missa att köpa när ja är där? Är det något ni köpt där som ni inte skulle kunna vara utan?

Jag tyckte att lakan och bäddset till spjälsäng var riktigt bra pris. Köpte också plastskedar att mata bebis med, 5-pack för 8,95 och skedarna var riktigt bra!
  • Carpe Noctem
    ääni skrev 2010-08-29 15:10:08 följande:
    Ja, fy, det glömde jag. Nej om man åker dit v 44 så är det för att få uppleva den värsta folkmassan på Ullared!
    Men är det höstlov för alla vecka 44? Eller är det olika vart man bor?
  • liselotte72

Vilken skojsig tråd!
    Vi har bokat bussresa jag och några arbetskamrater den 1/11.
    Längtar verkligen tills den dagen*LER*
    Denna gången ska jag inte fastna på klädavdelningen.

• Ekorrfamiljen
    Carpe Noctem skrev 2010-08-29 18:32:39 följande:
    43 på Gotland..
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Tussan05

Har lagt upp lite bilder på dagens fynd i bildtråden.
    Jag måste säga att jag är väldigt nöjd!

• ääni
    Carpe Noctem skrev 2010-08-29 18:32:39 följande:
    Det är mera än jag vet Tror det kan infalla 43-45 men är ej säker. Tror dock 44 är värst för då har de förlängda öppettider... 
Svar på tråden Gekås vol 14