• Sagalin

Gekås vol 14

Bumblebina skrev 2010-08-29 16:26:33 följande:
    Kanon! Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att det skulle kunna finnas...

Måste komma med ett tips också. Gekås "fläcksuddare". Kanongrej verkligen! Det är tvåpack med vita "svampar" som man bara fuktar med vatten och tar bort fläckar på möbler och liknande med. Dottern har haft tuschpennor som verkligen inte går bort. Sådana som det är vanlig tuschpenna i ena änden och en form av stämpel i andra. Givetsis har det råkat komma på köksbordet som jag verkligen provat ALLT på. När min mor kom stickande med de här fläcksuddarna tänkte jag väl inte så mkt om dem, men av en slump testade jag på dessa fläckar och döm om min förvåning, det funkade! Och inte behövde man ens ta i, det var liksom bara att gnugga lätt och borta var det! Nu använder jag dem på allt! När dottern ritat här och var, det är lättare att stryka med den här svampen än att sudda med suddgummi tex. Fingeravtryck på toalettdörren, gamla klistermärks-rester den funkar på nästan allt. Tror priset var typ 10:- för två stycken och de räcker länge! Inga kemikalier heller, bara vatten. Rekommenderas varmt!!!!
    De är jättebra!
    villanordaker.blogspot.com
  • Tezz80
    Bumblebina skrev 2010-08-29 16:26:33 följande:
    Kanon! Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att det skulle kunna finnas...

Måste komma med ett tips också. Gekås "fläcksuddare". Kanongrej verkligen! Det är tvåpack med vita "svampar" som man bara fuktar med vatten och tar bort fläckar på möbler och liknande med. Dottern har haft tuschpennor som verkligen inte går bort. Sådana som det är vanlig tuschpenna i ena änden och en form av stämpel i andra. Givetsis har det råkat komma på köksbordet som jag verkligen provat ALLT på. När min mor kom stickande med de här fläcksuddarna tänkte jag väl inte så mkt om dem, men av en slump testade jag på dessa fläckar och döm om min förvåning, det funkade! Och inte behövde man ens ta i, det var liksom bara att gnugga lätt och borta var det! Nu använder jag dem på allt! När dottern ritat här och var, det är lättare att stryka med den här svampen än att sudda med suddgummi tex. Fingeravtryck på toalettdörren, gamla klistermärks-rester den funkar på nästan allt. Tror priset var typ 10:- för två stycken och de räcker länge! Inga kemikalier heller, bara vatten. Rekommenderas varmt!!!!
    Var hittar man den där fläcksuddaren? Låter intressant, synd att jag missade den i lördags
  • Ladyn
    Tezz80 skrev 2010-08-30 07:00:55 följande:
    Var hittar man den där fläcksuddaren? Låter intressant, synd att jag missade den i lördags
    Ja det undrar jag med, är i stooort behov av nåt dylikt?!
  • wildlife

Nu är stugan bokad Skrattande Åker ner den 24/9. Ska bli så roligt! Någon som har koll på priser när det gäller vinterkläder till lite större barn? Ska ha från stl. 134-164.

• zanderwilliam

Var på GeKås i Fredags =)  Fyndande massor!

• lindalake

det finns fläcksuddare på ICA också. Det är melaminharts, finns på städavdelningen...

• Enensammamma
    Tussan05 skrev 2010-08-29 20:49:25 följande:
    Har lagt upp lite bilder på dagens fynd i bildtråden.
    Jag måste säga att jag är väldigt nöjd!
    WOW vilka snygga kläder till dig!!!
  • Ville Mor

Uhuhu, vi som har bokat stuga 6-7 november. Jag kommer att dö vad folk det kommer att trängas med mig...

Ville 071203 * Tess 090921
  • Ekorrfamiljen
    lindalake skrev 2010-08-30 09:19:49 följande:
    det finns fläcksuddare på ICA också. Det är melaminharts, finns på städavdelningen...
    Fast fläcksuddaren från Ge-Kås är som en tvättsvamp, mjuk och lätt. Är den du tipsade om likadan? 

När jag var på Ge-Kås senast fanns fläcksuddarna vid tandborstarna och plåstren ungefär, men nu har de väl gjort om, så jag vet inte om det är på samma ställe längre.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • New mum

vet nån om dem har  mössor för killar med bilar på?

Vet att dem har hello kitty mössor för tjejer iallafall....

Svar på tråden Gekås vol 14