Gekås vol 14
SaraKlippan skrev 2010-08-29 10:38:28 följande:
Tack så mycket för era tips :)
Kanske ska vänta med bröstpump... men en pump för 119 kr är ju inte så farligt... de kan man ju nästan chansa så har man ju en :)
Är det något ja inte ska missa att köpa när ja är där? Är det något ni köpt där som ni inte skulle kunna vara utan?
jag skulle absolut köpte en nr dom r så billiga, ja ammade i 10månader och hade en sovbebis, så de vart en hel del pumpande för att slippa ha ont.. (hade massa mjölk) men sen kom den inte till användning så ofta, men ja slapp ha ont och dottern fick inte en fet stråle ner i halsen när hon väl blev hungrig.. blir brösten vldigt fulla och spända blir de svårare för bebisen att få tag och äta.. amningslinnen och bhar ska man absolut passa på att köpa! babysitter/gunga som vibbrerar och har sig, dom är KANON, dottern ville vara nära mig dygnet runt, men ja ville görna kunna äta och gå på toa lite snabbt iaf, då va gungan suoer, hon somnade! lika dom som har kolikbebisar brukar få en lite paus med en sån (tex syrran min) va bra mkt billigare på gekås n tex barnenshus.. filtar å sånt är billigt, haklappar och långa bra skedar och pipmuggar,börjas ju med smakisar 4-6mån..