• BeaverGiirl

Gekås vol 14

jordnöten skrev 2010-08-30 14:47:36 följande:
    Yes, köpte svarta Abeko till grabbarna i stl 110 resp 122 för 129kr/st. Fanns även billigare för 99kr i9 något annat märke i rosa. Sen fanns en hel del överdragisar tillsamnns med skaljacka som set för tror det var 229kr. Var där i lördags.
    Åh kanon precis den strl jag vill ha :) hoppas det finns kvar till helgen. Tack!
  • SaraKlippan

Hur har det varit med folk där idag? Tänkte åka idag men vi ändra oss o åker imorgon istället! Hoppas där e lugnt!

• Ellien
    New mum skrev 2010-08-30 13:07:00 följande:
    ingen som vet om utbudet på mössor till pojkar..finns det några med cars? eller andra bilar på?
    Det fanns ett reaställ med mössor med cars (tror jag det var i alla fall). Låg i trådkorgarna på ytterklädesavdelningen.
  • Tvillingar 2010

Vilken bra tråd!!! Ska dit på ons.. Väntar tvillingar i nov. Någon som kan ge några råd om vad man kan köpa som första gångs föderska? T ex bröstpump, babyskydd, babysitter???

• Bambusa
    Tvillingar 2010 skrev 2010-08-30 17:13:49 följande:
    Vilken bra tråd!!! Ska dit på ons.. Väntar tvillingar i nov. Någon som kan ge några råd om vad man kan köpa som första gångs föderska? T ex bröstpump, babyskydd, babysitter???
    ja pump kan nog vara bra med tvillingar, har en kompis som precis fått tvillingar Skrattande men babyskydd skulle ja rekomendera gracos babyskydd med bas, såå smidigt!! (godkänd med midjebälten tillomed)

babysitters med vibration i är såå bra! likaså gungorna som gungar lite, de påminner om att åka bil, och blir väldigt sövande.. amningskudde kan ju vara bra, en stor en..
    nappar? kläder, påslakan och sånt, långa skedarna till barnmatsburkar, 5pack för under 10kr, Kanon! för d dröjer inte länge innan de börjas äta fast föda.. haklappar, pipmuggar,nappflaskor, åkpåsar & overaller, amningsbh och amnigskläderna är billiga badhjälp (en liten sits som man lägger bebis på i badet,så har man båda händerna fria att tvätta barnet.. KANON! & de finns en jättebra vetekudde som finns vid deo mm som är så skön när man har värkar(49kr), och även sen..        Listan kan göras hur lång som helst!!!
  • Enensammamma
    BeaverGiirl skrev 2010-08-30 14:38:51 följande:
    Överdragsbyxor till barn finns det? någon som vet. Gärna pris?

På fredag åker vi äntligen till ullared!!! :)
    peek a boo 99 kr
  • Tvillingar 2010
    N21: Tack för alla tips!! Verkar som att det finns mycket för mig att köpa. Längtar tills onsdag...
  • ääni
    Dundermamman skrev 2010-08-30 15:45:17 följande:
    Finns Nintendo wii, själva konsollen på GeKås? Pris?
    Hur är det med tillbehör. spel osv ?
    Några hyllor med spel och tillbehör finns. Inte så märkvärdigt. Finns inte så mycket spel men de vanligaste. Vi köpte Need for speed och det är kul. Såg att de hade Mario Galaxy. Minns tyvärr inga priser. Tillbehör fanns en del, laddningsstation. Osäker på om det fanns kontroller men det tror jag, dock osäker på om det var original. Fanns även skins till konsollen. Vet ej om konsollen fanns. Liet information fick du nu i alla fall men det finns säkert någon som vet mer!
  • livetärgött
    Dundermamman skrev 2010-08-30 15:45:17 följande:
    Finns Nintendo wii, själva konsollen på GeKås? Pris?
    Hur är det med tillbehör. spel osv ?
    Var där i söndags, konsollen finns bakom disk på elektronikavdelningen, såg tyvärr inte vad de kostade för vi letade efter ett PS3 som inte fanns.
  • lindalake
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-30 11:20:51 följande:
    Fast fläcksuddaren från Ge-Kås är som en tvättsvamp, mjuk och lätt. Är den du tipsade om likadan? 

När jag var på Ge-Kås senast fanns fläcksuddarna vid tandborstarna och plåstren ungefär, men nu har de väl gjort om, så jag vet inte om det är på samma ställe längre.
    ja det är samma sorts grej. man blöter den och kramar ur
Svar på tråden Gekås vol 14