-
ja, de finns massor, va där när dottern va 15månader, men mycket man kunna köpa då med, leksaker r billigt, så om d är nå släktingars eller kompisarns barn som fyller år eller ska ha julklappar rekomenderar ja att du kollar där.. vi ska förhoppningsvis dit v41.. komp på att dom brukar ha brsjal med, så mkt bättre och bekvmare än sele (typ bb) i maj hade dom en ringsjal billigt, har en liknande som ommit massor till användning, och gör de än,fast hon är 20mån,den kan man bära i till ca 4år,om man bara orkar och vill..Tvillingar 2010 skrev 2010-08-30 19:16:56 följande:N21: Tack för alla tips!! Verkar som att det finns mycket för mig att köpa. Längtar tills onsdag...
-
ääni skrev 2010-08-30 19:52:37 följande:Några hyllor med spel och tillbehör finns. Inte så märkvärdigt. Finns inte så mycket spel men de vanligaste. Vi köpte Need for speed och det är kul. Såg att de hade Mario Galaxy. Minns tyvärr inga priser. Tillbehör fanns en del, laddningsstation. Osäker på om det fanns kontroller men det tror jag, dock osäker på om det var original. Fanns även skins till konsollen. Vet ej om konsollen fanns. Liet information fick du nu i alla fall men det finns säkert någon som vet mer!Tack för era svar! Jag ska till Gekås v.41 så då kan jag med andra ord tjäna nån krona på att vänta med att inhandla konsoll, tillbehör och spellivetärgött skrev 2010-08-30 20:23:40 följande:Var där i söndags, konsollen finns bakom disk på elektronikavdelningen, såg tyvärr inte vad de kostade för vi letade efter ett PS3 som inte fanns.
-
Ja, kanske. Hoppas de har bra pris på konsollen! Du kanske kan ringa och fråga? Vi köpte vår konsoll på Webbhallen, de hade bra pris. Men vi funderar på att köpa lite mer tillbehör på Gekås.Dundermamman skrev 2010-08-30 21:19:55 följande:Tack för era svar! Jag ska till Gekås v.41 så då kan jag med andra ord tjäna nån krona på att vänta med att inhandla konsoll, tillbehör och spellivetärgött skrev 2010-08-30 20:23:40 följande:Var där i söndags, konsollen finns bakom disk på elektronikavdelningen, såg tyvärr inte vad de kostade för vi letade efter ett PS3 som inte fanns.
-
Kollade in på webbhallen och de tog 1935:- för den svarta och Elgiganten tar 1979:- ... kanske ska testa att ringa Gekåsääni skrev 2010-08-30 21:26:26 följande:Ja, kanske. Hoppas de har bra pris på konsollen! Du kanske kan ringa och fråga? Vi köpte vår konsoll på Webbhallen, de hade bra pris. Men vi funderar på att köpa lite mer tillbehör på Gekås.
-
Tack.Enensammamma skrev 2010-08-30 10:23:50 följande:WOW vilka snygga kläder till dig!!!104-110 Svarade i din gb men svarar här också ifall fler undradeBubblan2 skrev 2010-08-30 12:44:33 följande:Vilken storlek är det på sonens kläder?
-
Nu är det bara en vecka kvar tills vi drar till Ullared i 2 dygn, jag hoppar av glädje men det gör inte sambon haha ;) På sambons jobb hade dom jävlats med honom och satt upp en stor lapp på tavlan i fika-rummet där det stod vilka dagar han ska ha semester nästa vecka och PGA ULLAREDS-RESA!!! Mohhahaha, han skämdes :P
Men men, nu till saken. Min son är galen i "Thomas-tåget" han har några grejer från det till sin Brio-bana så jag undrar om nån vet om det finns där?? Priser på tågen och så? Han önskar sig lokstallet men på en vanlig leksaksaffär kostar det ca 800:-.. Tänkte om det finns på Gekås?
-
Tror att de har som policy att inte svara på sortimentsfrågor, vill kanske inte göra det allt för lätt för konkurrenterna att veta priset!Dundermamman skrev 2010-08-30 21:55:05 följande:Kollade in på webbhallen och de tog 1935:- för den svarta och Elgiganten tar 1979:- ... kanske ska testa att ringa Gekås
-
Någon som vet om det finns Bilar wallies på ge kås?
Vet ni pris? -
hur tror ni det ser ut med folk på lördag?
har aldrig varit nere på en helg förrut, men min lillasyster går i skolan så det e inte så lätt att få ihop en dag när hon å hennes mamma kan följa med båda två (hade gärna åkt själv på en vardag, men åker jag med dem så passar dem den lilla medans jag handlar)
tror jag lästa att det inte va så mycket folk förra helgen? kanske skall chansa på att det e lite denna oxå, innan hög säsongen drar igång för alla julklapps köp!
Vade tror ni´?
-
Alldeles riktigt! Ringde precis kundtjänst men de kunde tyvärr inte ge några prisuppgifter per telefonwinters skrev 2010-08-31 07:44:32 följande:Tror att de har som policy att inte svara på sortimentsfrågor, vill kanske inte göra det allt för lätt för konkurrenterna att veta priset!