• Dundermamman

Gekås vol 14

Tili skrev 2010-08-31 10:57:25 följande:
    Svart wii kostade 1895kr
    Tusen tack för ditt svar {#emotions_dlg.flower}
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Rulle

Någon som har sett om boken "Pekboken för lite finare barn" finns på Gekås?? Pris?

• dazazz
    Rulle skrev 2010-08-31 12:15:39 följande:

Någon som har sett om boken "Pekboken för lite finare barn" finns på Gekås?? Pris?

nu var det några veckor sedan jag var där men då hade de väldigt få småbarnsböcker, det var typ max-böckerna och så några billighetsvarianter (ni vet sådana där krafsböcker eller hur jag nu ska uttrycka det...)
  • MissR

Någon som vet om Ullareds ståbräda passar på en Brio Happy?
    Vad kostar den?

• Ville Mor
    MissR skrev 2010-08-31 13:38:09 följande:
    Någon som vet om Ullareds ståbräda passar på en Brio Happy?
    Vad kostar den?
    Jag har en och den passar Brio Sitty, Emmaljunga Scooter och P&T Sport. Funkar faktiskt till de flesta vagnarna... Priset har jag tyvärr ingen koll på då jag köpte min begagnad för 50 kr
    Ville 071203 * Tess 090921
  • Dissan

Någon som vet om de har mattor på Gekås? Stora/små? Priser? Någon med bilder?
    Tack på förhand:)

• Trixet

Hej gott folk!
    Jag undrar om någon här vet om det finns bärsjalar på Gekås? Planerar nämligen en tripp dit snart och jag misstänker att dom är billigare än Babyland osv.

Tacksam för svar!

Buy me a tequila and watch me dance!
  • jojojojojo
    Dissan skrev 2010-08-31 18:58:46 följande:
    Någon som vet om de har mattor på Gekås? Stora/små? Priser? Någon med bilder?
    Tack på förhand:)
    ja det finns lite mattor, vet dock ej storlek å pris på dem, har endast köpt en dörrmatta där en gång för läääänge sedan!
    Trixet skrev 2010-08-31 19:02:32 följande:
    Hej gott folk!
    Jag undrar om någon här vet om det finns bärsjalar på Gekås? Planerar nämligen en tripp dit snart och jag misstänker att dom är billigare än Babyland osv.

Tacksam för svar!
    såg det sist jag va där ialalfall, vet dock inte priset på det heller
    Selma 2010-06-12
  • Smultronhjärta
    Trixet skrev 2010-08-31 19:02:32 följande:
    Hej gott folk!

Tacksam för svar!
    Det brukar finnas en sjal från BäraBarn och den kostar 449:- om jag minns rätt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14