• flumbullen

Gekås vol 14

Ringde precis kundtjänst och frågade om de visste om de skulle få in regnoverallen igen, men det ville dom inte svara på. Rynkar på näsan Jag frågade ju inte om priser eller nåt utan bara om den skulle komma in igen.  Börjar kännas som att man snart får titta nån annanstans...

• ääni
    Dundermamman skrev 2010-08-31 08:29:38 följande:
    Alldeles riktigt! Ringde precis kundtjänst men de kunde tyvärr inte ge några prisuppgifter per telefonTungan ute
    Aha! Ja, det kunde man ju ha gissat. Nåväl, du får väl vänta tills du är där då Lycka till!
  • Trollungen03

Nån som vet om de har yogamattor och vad de kostar?

• Dundermamman
    ääni skrev 2010-08-31 09:23:15 följande:
    Aha! Ja, det kunde man ju ha gissat. Nåväl, du får väl vänta tills du är där då Lycka till!
    Japp, så får det bli...  längtar... inköpslistan börjar bli lång
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Lantani

Var där igår och httade mycket fint, men typ ingenting till mig, jo en kosta och 2 linnen, men inget annat, lite synjd, men hittade mycket bodys och byxor till lillan och mycket tröjor till sonen (dock inga jeans som kunde passa min smalis).

Ångrade dock sjukt mycket att jag inte köpte 2 fleeceställ (köpte bara 1), med tanke på att han börjar dgis i januari så hade det varit så smidigt att ha ett där och ett hemma. Är det någon som ska dit snart och har tid och lust att köpa ett till mig, så snälla inboxa! Betalar såklart portot, så att ni kan skicka till mig!

Alvin 081114 och Alice 100807
  • zika

Åker 13/9 och sover över en natt. ska handla massor av kläder till barnen som vanligt men den här gången ska jag ta det lite lugnt och titta på lite annat också. Har märkt att jag missade en hel del förra hösten. Har ca 40-50 mil att åka så det blir inte så ofta...

ska handla gardiner och prydnadskuddar till vardagsrummet bla
    Regnkläder till barn i hur små storlekar brukar det finnas. Är 86/92 minst?

• Krabbolina
    zika skrev 2010-08-31 10:05:46 följande:
    Åker 13/9 och sover över en natt. ska handla massor av kläder till barnen som vanligt men den här gången ska jag ta det lite lugnt och titta på lite annat också. Har märkt att jag missade en hel del förra hösten. Har ca 40-50 mil att åka så det blir inte så ofta...

ska handla gardiner och prydnadskuddar till vardagsrummet bla
    Regnkläder till barn i hur små storlekar brukar det finnas. Är 86/92 minst?
    finns regnkläder i strl 74/80 för det köpte jag förra året.
  • Lantani

Jo då visst finns regnkläder i strl 74/80, men jag tycker det är stora i strl. I bildtråden ligger uppe ett regnställ jag köpt igår, i det fanns 74/80. Däremot tycker jag regnkläderna när stora i strl, fast sonen kunde ha sitt i strl 74/80 när han var 10 månader ungeäfr, men då med uppvikta armar.

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Tili
    Trollungen03 skrev 2010-08-31 09:49:28 följande:
    Nån som vet om de har yogamattor och vad de kostar?
    De har yogamattor men kollade aldrig priset när jag var där igår!
  • Tili
    Dundermamman skrev 2010-08-31 08:29:38 följande:
    Alldeles riktigt! Ringde precis kundtjänst men de kunde tyvärr inte ge några prisuppgifter per telefonTungan ute
    Svart wii kostade 1895kr
Svar på tråden Gekås vol 14