• Trixet

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-08-31 19:25:15 följande:
    Det brukar finnas en sjal från BäraBarn och den kostar 449:- om jag minns rätt
    Oooooh! Låter ju riktigt bra det där! :)
    Tack för hjälpen!
    Buy me a tequila and watch me dance!
  • Ninni07
    Trollungen03 skrev 2010-08-31 09:49:28 följande:
    Nån som vet om de har yogamattor och vad de kostar?
    49,95 kostade de i juli
  • Bumblebina
    Trixet skrev 2010-08-31 19:36:23 följande:
    Oooooh! Låter ju riktigt bra det där! :)
    Tack för hjälpen!
    Har bara sett ringsjal där, men priset är därikring vill jag minnas.
  • Ledilnaan
    Smultronhjärta skrev 2010-08-31 19:25:15 följande:
    Det brukar finnas en sjal från BäraBarn och den kostar 449:- om jag minns rätt
    Ringsjalen från BäraBarn kostar bara 199kr. Köpte själv en sån i juni, är jätte nöjd med den.
  • carro 81

Imorgon ska jag dit. Åker runt halv 3 inatt för vi har låångt att åka. Finns det mycket julsaker nu? Något annat bra tips på vad man kan köpa just nu?

http://barnbakochblandat.blogspot.com
  • eilien
    Pojkmamma x3 skrev 2010-08-30 15:04:54 följande:
    Provar att fråga igen :) Har någon av er som varit på Gekås sett om dom har några hissgardiner? Färger? Pris?
    Längtar tills jag får åka :)
    Köpte vita hiss gardiner förra året när vi var där för 99 kr fanns i olika bredder. Tror inte det fanns i fler färger då men det kan ju finnas nu.
  • Smultronhjärta
    Ledilnaan skrev 2010-08-31 20:54:02 följande:
    Ringsjalen från BäraBarn kostar bara 199kr. Köpte själv en sån i juni, är jätte nöjd med den.
    Då är det tveksamt om de har kvar den nu..De brukar sänka priserna om de säljer dåligt dvs de ska inte ta in fler.. Jag har dock ingen aning om exakta läget nu eftersom jag inte har kollat på sistone.
    För den kostade 400 någonting när de tog in den-min dotter var nyfödd och jag var på väg att köpa den tills jag insåg att jag inte är någon sjalmänniska
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • ääni
    carro 81 skrev 2010-08-31 20:58:56 följande:
    Imorgon ska jag dit. Åker runt halv 3 inatt för vi har låångt att åka. Finns det mycket julsaker nu? Något annat bra tips på vad man kan köpa just nu?
    Det var inga mängder av julsaker men litet grand: ljusstakar, presentpapper, kort mm. Titta bland det vanliga presenrpappret också. När jag var där fanns extra stora rullar med guldpapper!
Svar på tråden Gekås vol 14