• Greksmurfen

Gekås vol 14

Lantani: imorn får maxen en sådan tripp trapp från gekps morsan ska dit=)... fixar bild till dej sen så du kan se=)....

mamma till Maximilian född 081028
  • emma enhörning
    Lindekull skrev 2010-03-23 08:36:09 följande:
    Ruso eller någon annan som vet: Vad kostar Pippis Hoppetossa och figurerna som hör till? Vad skulle ni säga är en lämplig ålder för att leka med skeppet och figurerna? Tror det blir en bra födelsedagspresent till min 2-årige kille.
    Nu har vi visserligen inte Hoppetossa utan ett äldre Pippi-hus som är i plast och inte alls lika stabilt som de nya i trä men vår dotter på 2,5 älskar att leka med det.  Det finns små sängar, soffor, stereo och liknande till och hon hanterar dem utan problem! Hon fick det i julklapp och då var hon 2 år och 4 månader.
    Jag tror att det blir en jättebra present till din pojke!
  • Cecilia80

Undrar lite ang. sko boos priser. Hur mycket billigare är de på priser på barnskor av lite kändare märken typ kavat o pax? Är det värt att köpa det där eller är det lika bra att köpa här hemma när barnen är med o kan prova?

• Greksmurfen
    Cecilia80 skrev 2010-03-23 21:32:41 följande:
    Undrar lite ang. sko boos priser. Hur mycket billigare är de på priser på barnskor av lite kändare märken typ kavat o pax? Är det värt att köpa det där eller är det lika bra att köpa här hemma när barnen är med o kan prova?
    prova hemma , köp där eller på ellos är mitt tips=) då tjänar man mest=).. prisklasserna varierar men det är billigare än odinarie pris iaf=)
  • Lantani
    Greksmurfen skrev 2010-03-23 21:15:45 följande:
    Lantani: imorn får maxen en sådan tripp trapp från gekps morsan ska dit=)... fixar bild till dej sen så du kan se=)....
    Åhh toppen
    tänkte precis fråga om någon hade bild. haha.
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2010-03-23 21:49:19 följande:
    Åhh toppen tänkte precis fråga om någon hade bild. haha.
    lägger den på fb=)...men bild i sig finns ju på deras blogg=)
  • Pappa G

Någon som sett Inlines/Rollerblades på Gekås (eller annan butik i Ullared)?

• Kaerleksbarn
    Greksmurfen skrev 2010-03-23 21:15:45 följande:
    Hade kunnat lagt in bild nu direkt i bildtråden om jag bara visste hur man gjorde
  • Tribella
    Jojsie: jag har köpt regnskydd till syskonvagn på Gekås - svart standard med båda barnen framåtvända om man säger så. Minns inte exakt vad det kostade men var mkt billigare än andra jag sett. Hoppas du hittar det!

Ska försöka masa mig till Gekås tidigt på söndag om jag orkar - det är ju tidsomställning på natten så man tappar ju en timme.

Vad tror ni om söndag? Mycket folk? Det är ju lönehelg men kanske fortfarande lågsäsong....
  • UnDeuxTrois

Jag tycker skorna brukar vara 50-100 kr billigare. Har köpt mycket Timberland bl.a. Ibland kan man hitta utgående modeller till riktiga vrakpriser dessutom.

Svar på tråden Gekås vol 14