• MiaÅRoger

Gekås vol 14

jag mailade och frågade om en vara fanns (mellanbilstolen) men sån info ger de inte ut på varken telefon eller mail utan det är upp till kunderna att se utbudet i butik. lite dum plicy för de som åker 30, 40, 50 mil och blir utan det de främst ville handla, men men... det går nog inte i konkurs för det! hehe

• Kaerleksbarn
    malin jn skrev 2010-03-23 13:43:11 följande:
    hur är det med tripptrapp stolen... den fanns för någon vecka sedan men den tog slut om jag inte minns fel? Fylls det på eller har tåget gått om man vill ha en sån till bra pris?? Var där en dag före de kom ut i butiken- känns grymt att jag missa och vill åka ner och köpa en till... hur tycker ni som varit där det sista, är utbudet bra på tjejsidan om man är ute efter storlek 80? sist köpte jag 74 och de var lite små i storleken???
    Stolen "tog slut" förr förra veckan men fanns förra veckan igen!
    Fick nämligen en hemlevererad i torsdags av en kompis som jobbar där
    Och de tillhör standardutbudet så de tar inte "slut".. i så fall har de inte hunnit fylla på..
  • Kaerleksbarn
    Lantani skrev 2010-03-23 16:49:51 följande:
    Vad kostar "tripp trapp" stolen? Är den bra?
    549kr
    Vår dotter på 6mån (på lörd) älskar den och vi ser inte stora skillnader på en "riktig" Tripp Trapp och Gekås modell.. enda skillnaden vi hittat är att den "riktiga" modellen har hack när man ska ändra storlek och Gekåsmodellen har skruvhål istället..
  • lugnåsbo

hur är det med uteleksaker som t.ex.
    höjdhoppsställning
    koner att göra bana med
    fotbollsmål

www.kaosochkarlek.blogg.se
  • Ruso
    Lindekull skrev 2010-03-23 08:36:09 följande:
    Ruso eller någon annan som vet:Vad kostar Pippis Hoppetossa och figurerna som hör till? Vad skulle ni säga är en lämplig ålder för att leka med skeppet och figurerna? Tror det blir en bra födelsedagspresent till min 2-årige kille.
    Skeppet kostade 399 och varje figurpack 69,95 (tre stycken).
    Jag tycker dock att en två årig kille blir lite liten för att leka med den.. jag skulle i alla fall inte köpa den till min kille som fyller 2, även om han är väldigt "skötsajm och försiktig" med sina saker. Figurerna är ju inga problem, men båten är ju endå i trä och det finns lite delar (tex mast, segel och "ratten"...) som kan förstöras.
  • Ruso
    MiaÅRoger skrev 2010-03-23 16:44:18 följande:
    jag mailade och frågade om en vara fanns (mellanbilstolen) men sån info ger de inte ut på varken telefon eller mail utan det är upp till kunderna att se utbudet i butik. lite dum plicy för de som åker 30, 40, 50 mil och blir utan det de främst ville handla, men men... det går nog inte i konkurs för det! hehe
    Det är väl lite för att de inte vill lova att något är inne också skulle jag tro, för vad om de säger att de har varan, men så kommer du 50 mil för att köpa och så var den tillfälldigt slut den dagen... hur irriterad skulle man då inte kunna bli?

Och en annan sak som jag har tänkt är att de skulle få skriva många mail coh svara i telefon om de skulle ge denna info för alla...
  • Jojsie

vet ni om de har regnskydd för dubbelvagn? har en babytravel syskonjogger och vill ha ett regnskydd när både barnen sitter rakt fram?! bara svarta eller genomskinliga också? pris?
    tack!

• Elins mamma 2010
    Hannajo skrev 2010-03-23 15:07:21 följande:
    Skötväskan från GeKås kostade 99 kr när jag köpte den, men det var 1 - 1½ år sedan.
    vad bra att veta, tack!
    BF 100904 - Längtar!
  • Lantani
    Jojsie skrev 2010-03-23 20:53:09 följande:
    vet ni om de har regnskydd för dubbelvagn? har en babytravel syskonjogger och vill ha ett regnskydd när både barnen sitter rakt fram?! bara svarta eller genomskinliga också? pris? tack!
    Åhh de undrar jag ocskå...
Svar på tråden Gekås vol 14