• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

halmstadbruden skrev 2010-03-24 12:26:13 följande:
    Ska till Gekås på lördag och hoppas verkligen att de har kvar några tripp trapp stolar. Är det nån som vet priset på dem?
    Fick hem stolen förra veckan, dottern älskar att sitta i den
    Är verkligen superbra!
  • Princess85

Någon som vet om det finns kakeldekor?

• Lantani
    Greksmurfen skrev 2010-03-24 12:09:44 följande:
    wee nu har mammsen handalt två tripptrappstolar. fanns 5 kvar nu när hon var där, men som sagt det fylls ju på hela tiden antar ja=)... en till sonen å en till bebben i magen =)
    Åhh vad kul.

Jag är tveksam på hur jag ska göra. Köpa en sådan stol eller inte.
    Har ikeas antilop till Alvin nu som det är tänkt att lillasyster ska få och sen så har jag en gammal tripptrapp utan bygel, som behövs fixas lite om vi ska ha kvar den. Tror du det funkar med tripp trapp uan bygel vid 21 månader?
  • Lisa1976

härligt! jag ska till ullared imorgon. Prio 1 är tripptrapp-stolen så jag hoppas verkligen att den finns!! Min som som snart blir 23 månader vägrar att sitta i Ikeas Antilop så jag hoppas att denna ska falla honom i smaken!

• jessica1979

Hur är det med smink, t.ex. foundation på Gekås. Finns de vanliga märkena och är det billigare än i andra butiker?

• Ruso
    emma enhörning skrev 2010-03-23 21:18:51 följande:
    Nu har vi visserligen inte Hoppetossa utan ett äldre Pippi-hus som är i plast och inte alls lika stabilt som de nya i trä men vår dotter på 2,5 älskar att leka med det.  Det finns små sängar, soffor, stereo och liknande till och hon hanterar dem utan problem! Hon fick det i julklapp och då var hon 2 år och 4 månader. Jag tror att det blir en jättebra present till din pojke!
    Det är inte pga "pilligheten" jag tycker att en två åring är i minsta laget... , men det finns vissa detaljer som är lite i risksonen om barnhänderna är för små... masten och seglen tex... och "ratten"... sistnämda fick jag struva till flera gånger... Men givetvis kan en 2 åring har stor glädje av båten, ingen tvekan om det. Men hur längde riskdelerna håller är en annan sak...
  • snigelinan
    Ruso skrev 2010-03-24 16:08:01 följande:
    Det är inte pga "pilligheten" jag tycker att en två åring är i minsta laget... , men det finns vissa detaljer som är lite i risksonen om barnhänderna är för små... masten och seglen tex... och "ratten"... sistnämda fick jag struva till flera gånger... Men givetvis kan en 2 åring har stor glädje av båten, ingen tvekan om det. Men hur längde riskdelerna håller är en annan sak...
    Ja, vi har ju inte Hoppetossa, men tyckte trähuset var extremt känsligt
  • Jojsie
    Lantani skrev 2010-03-24 13:54:46 följande:
    Åhh vad kul.Jag är tveksam på hur jag ska göra. Köpa en sådan stol eller inte.Har ikeas antilop till Alvin nu som det är tänkt att lillasyster ska få och sen så har jag en gammal tripptrapp utan bygel, som behövs fixas lite om vi ska ha kvar den. Tror du det funkar med tripp trapp uan bygel vid 21 månader?
    min dotter började med tripp trapp stolen då ngn gång o vi hade bara bygeln på i en vecka. men hon klättrade själv i den och stod där uppe o svajade innan hon kom ner i stolen så vi tog bort den så hon själv kan klättra upp o ner. funkar superbra!!
  • skruttan35

Är det någon som vet vad ståbrädorna kostar och om dom passar alla vagnar???

(¯`°?.¸ ღ William 11/7-07 & Alfred 29/4-09 ღ ¸.?°´¯) http://skruttan80.blogspot.com
  • Bambusa

min dotter som är 15månader sitter ibland i en babybjörn stol på stol utan bygel, men med midjebälte, de funkar fint.. de går ju lätt att fixa dit ett midjebälte på en tripptrapp med,eller en hel sele..

Lantani skrev 2010-03-24 13:54:46 följande:
    Åhh vad kul. Jag är tveksam på hur jag ska göra. Köpa en sådan stol eller inte. Har ikeas antilop till Alvin nu som det är tänkt att lillasyster ska få och sen så har jag en gammal tripptrapp utan bygel, som behövs fixas lite om vi ska ha kvar den. Tror du det funkar med tripp trapp uan bygel vid 21 månader?
Svar på tråden Gekås vol 14