• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • wonderchild

annkar det låter härligt Vi hade också planerat att gifta oss utomlands från första början. Men då hade vi tänkt att det bara skulle vara vi två och våra barn som skulle vara med, lite hemligt sådär. Men det blev ett bröllop på kusten här hemma i Finland istället.

Nej, jag hade inte hunnit bli gravid, vi fick försöka fram till april 2009 innan jag blev gravid och det slutade ju i missfall. 
    Våra två barn är ju födda 2004 och 2006, och så har vi haft två missfall förra året.
    Jag förstår inget här heller, ingen mens men grav.testet som jag tog imorse visar negativt. 
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • Anonym (fler?)

hoppas att ni skriver här så fort det händer något nytt!{#lang_emotions_laughing}

• casham

inget nytt på min front iaf, har inte testat mer heller :P
    väntar på mina tester att dom ska komma med posten ;)

• casham

fick hem mina test nyss med posten , och kunde ju såklart inte hålla mig från att testa (trots att det vara bara en timme sen sist jag var på toa)...ja det blev ju inte direkt positivt...får väl hålla mig till i morgon innan jag testar igen :P
    jag vet heller inte om det är inbillning eller om man kan se en liiiiiten antydan till ett till streck...nåja det får morgon dagen utvisa :P måste ju kontakta en bm om min mens snart inte dyker upp snart hur som helst..

• Anonym (fler?)

oohhh!{#lang_emotions_smile}
    men det är ju ett framsteg att du kanske ser en antydan till ett till streck!{#lang_emotions_laughing}
    hoppas att det visar starkt imorgon!

• wonderchild

Här tog jag ett test igår som var negativt.

Inte ens det minsta eller svagaste spöksträck.
    Men lycka till casham, hoppas du får ett stort fint pluss om några dagar!
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • Anonym (fler?)

wonderchild,
    tråkigt att läsa.. {#lang_emotions_frown}
    ring o boka tid för vul eller blodprov tycker jag!

• annkar78

hej tjejer,

grattis casham! uppdatera oss hur det går imorgon!!!

Ingen mens fortfarande här. Jag har fått tid hos min gamla gyn här i Östergötland, ville helst undvika henne då hon är en kompis och även känner delar av min sambos släkt men jag verkar inte ha något annat alternativ så hon pressar in mig på onsdag efter jobbet... Tänker ta ett test för säkerhets skull innan på morgonen också. Är lite dålig på att skriva fram till torsdag då jag är uppe och jobbar men skall försöka kika in imorgon igen! Kram på er!

• Anonym (fler?)

annkar78,
    men hon har ju tystnadsplikt så det borde va lugnt!
    va skönt att du äntligen har fått tid så du får veta!{#lang_emotions_smile}

• annkar78

ja det känns jätte bra faktiskt oavsett vad det visar så vill jag bara få veta! Har du tagit ngt nytt test eller kom din mesn igång?

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?