fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
alltså det är så konstigt illa mående, det kommer bara i korta korta vågor men när de kommer är jag säker på att jag måste springa på toa och kräkas, men så fort jag har tänkt tanken så går det över!
skönt det iaf så du slipper kräkas!
enligt mig så är det bland det värsta som finns hehe
Men för guds skull tjejer, ta o gör grav.tester, ni låter ju så sjukt gravida så det finns inte, iaf du annkar.... Testa direkt på morgonen.. Och sen går du till mvc om det visar negativt ich stannar där tills dom tar blodprov på dig. Var noga med att du inte har ätit något på 12 timmar innan provet ska tas...
wonderchild :
ja annkar78 låter så gravid som man kan bli!
men jag däremot är till 99% säker på att jag icke är det.
testet ligger och väntar på mig imorgon bitti!
och Fler tror mkt väl du kan vara det, så konstigt med din mens så det låter mer som Nid blödning tycker jag
men annkar hur går det ? du låter då gravid ! :)
det som är så lustigt ät att jag har också kvällsillamående! inte morgon...
annkar78,
tänker inte hoppas för mycket. men kanske ska göra ett test bara för att blödningen va så skum.
hur går det? har du tagit nå test? hur gick det? såååå nyfiken nu!!!
Nu ska jag iväg o jobba hela kvällen, men vill ju veta om annkar har tagit ett test.. o vad det blev för resultat... ![]()