• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)

lycka till imorgon tjejer!{#lang_emotions_smile}

• annkar78

tack det samma för jag hoppas att du springer iväg och köper dig ett test nu!!!

• Anonym (fler?)
    {#lang_emotions_smile}
    jag funderar på det!
    får jag tid till det så gör jag det {#lang_emotions_smile}
  • wonderchild

Hur i hela världen hinner ni skriva så mycket här...

Vad kul att alla ska testa imorgon Själv vågar jag inte testa än iom. att det var negativt i förrgår(?) utan jag ska vänta minst en vecka till. Ni förstår jag har fått så många minus på grav.tester under dessa 21 månader så jag vill verkligen inte se ett enda minus på stickan...
    Men men ingen mens än... Dock inga andra symptom heller... Mer än trötthet, som faktiskt kan bero på vad som helst... Mörkret, vintern, kylan, jobbet ... osv... Lätt illamående är ja men det beror nog på att jag är yr o har antagligen lågt RR (blodtryck)...
    Hur ska detta sluta... Jag vill så gärna vara gravid... Snälla gör så att jag plussar nästa vecka och får behålla bebisen o får ett friskt fint barn sen i höst/vinter
    Jag jobbar hela dagen imorgon med så jag hinner inte komma in här o läsa annkar&(fler?)s dialog, men kikar in under kvällen för att se om någon fått plus
    Lycka till tjejer.
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • Anonym (fler?)

wonderchild,
    jag ska hålla mina tummar så stenhårt att det blir blodstopp för dig hela tiden tills du tagit ditt test nästa vecka! önskar så gärna för din skull att det ska va ett plus på stickan o att det är eran tur nu!

du är välkommen tillbaka imorgon kväll!{#lang_emotions_smile}

• annkar78

JAg kommer också att jobba hela dagen imorgon! men skall bli spännande att se om ngn plussar! Ingen mens för dig heller alltså *håller tummarna*!

Jag vill också att det iaf skall bli nästa eller månaden efter! annars kommer jag att få problem eftersom vi skall gifta oss 12 mars! hahahaha. skulle vara bra om jag inte lyckas pricka in en liten någonstans där!

Ha det så bra och sov så gott alla så hörs vi säkerligen imorgon!
    kram

• wonderchild
    annkar78 skrev 2010-02-26 21:58:33 följande:
    JAg kommer också att jobba hela dagen imorgon! men skall bli spännande att se om ngn plussar! Ingen mens för dig heller alltså *håller tummarna*! Jag vill också att det iaf skall bli nästa eller månaden efter! annars kommer jag att få problem eftersom vi skall gifta oss 12 mars! hahahaha. skulle vara bra om jag inte lyckas pricka in en liten någonstans där! Ha det så bra och sov så gott alla så hörs vi säkerligen imorgon! kram
    Va ska ni gifta er! GRATTIS!!!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_cheers}
    Hur långt har ni kommit i planerna?
    Förresten började vi med bebisverkstan en månad innan vårat bröllop.. i juli 2008, vi gifte oss aug 2008...
    godnatt o ack för lyckönskningarna, både till dig o (fler?).
    Förresten (fler?) har du något förnamn så man slipper skriva (fler?)
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • Anonym (fler?)

tjejer, hur har det gått för er?!{#lang_emotions_laughing}

• Anonym (kjerstin)

Jag förstår ingenting just nu. Mensen verkar hålla sig borta, och jag börjar få mer och mer "gravidtetssymptom". Sambon kallar mig för prego eftersom han är säker på att jag är gravid. Hans förväntan på en bebis är högre än min just nu, vilket är kul att se.

• annkar78
    wonderchild skrev 2010-02-26 22:12:46 följande:
    Yes han friade i november och vi har satt datumet till mars nästa år. Långt fram men vi skall gifta oss i Thailand på ett underbart ställe. Vi vill att så många som möjligt skall kunna komma och få möjlighet att spara pengar. Jag tror att jag i senste räkningen kom upp till 140 st inbjudna. Men vi räknar inte med att alla kommer komma då vi faktiskt valt att gifta oss på andra sidan jordklotet. Vi får se hur mkt skit vi får för det när inbjudnignarna gått ut! Fortfarande hemligt
    Jag är en planerande människa så klänning är klar, sys nu upp i Thailand  så jag har inte fått den ännu. Med tanke på ev kommande graviditet valde jag snörning i ryggen  så att den går att justera och som tur är han jag en kompis som är konstruktör som kan fixa den om det skulle behövas.
    Plats, cermoni, middag och blommor är klar. Har bara en del att styra med bokning av DJ och alkoholhaltiga drycker. Igår började jag klippa och klista på inbjudningarna. Vi vill som sagt få ut dem tidigt så att kompisar kan börja spara. Vi har hört oss för och vet att alla våra närmaste vänner def kommer iaf!

Wonder child: hade du hinnit bli gravid på bröllopet? Alltså jag kan ju komma att få problem om jag inte blir gravid inom om ett några månader, har en fyra månader att spela på här! Annars får vi sjuta på bröllopet. Men ang den frågan så ingen mens här inte heller... Hur går det för er andra?
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?