fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
lycka till imorgon tjejer!
tack det samma för jag hoppas att du springer iväg och köper dig ett test nu!!!

Hur i hela världen hinner ni skriva så mycket här... ![]()
wonderchild,
jag ska hålla mina tummar så stenhårt att det blir blodstopp för dig hela tiden tills du tagit ditt test nästa vecka! önskar så gärna för din skull att det ska va ett plus på stickan o att det är eran tur nu!
du är välkommen tillbaka imorgon kväll!
JAg kommer också att jobba hela dagen imorgon! men skall bli spännande att se om ngn plussar! Ingen mens för dig heller alltså *håller tummarna*!
Jag vill också att det iaf skall bli nästa eller månaden efter! annars kommer jag att få problem eftersom vi skall gifta oss 12 mars! hahahaha. skulle vara bra om jag inte lyckas pricka in en liten någonstans där!
Ha det så bra och sov så gott alla så hörs vi säkerligen imorgon!
kram

tjejer, hur har det gått för er?!
Jag förstår ingenting just nu. Mensen verkar hålla sig borta, och jag börjar få mer och mer "gravidtetssymptom". Sambon kallar mig för prego eftersom han är säker på att jag är gravid. Hans förväntan på en bebis är högre än min just nu, vilket är kul att se.