fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
det va så lite så!
fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?
Shit vad ni skriver på här, man är ju helt utanför på bara ett par timmar... ![]()
o får flytta över till en
tråd, och att jag så småningom också får följa med 
ja då är det ju lite tokigt wonderchild, men ändå inte för det är ju ett riktigt gott tecken att det är en liten i magen!
du får berätta sen va dom sa på mvc!
& jag hoppas detsamma för dig, att du snart får hoppa över till en
tråd!
& det hoppas jag ju såklart även för er andra tjejjor!
vi håller tummarna för dig också! vi håller självklart tummarna för alla!!
Min sambo kommer hem på måndag efter en veckas skidåkning och jag vill gärna vara klar med mitt neurotiskt undrande!! Känns som att jag har lite enklare att förklara mina små gråt och arg utbrott och annat gnällande om jag är gravid! har lovat att sluta gnälla om jag är det också, känns som att alla symtom och konstiga kroppsreaktioner är ok om det visar sig att jag är gravid men om allt bara beror på en icke kommen mens och ngt annat skit ja då blir jag sur på rikigt!
Som sagt jätte roligt om det skulle vara så men jag är helt ok med att få vänta ett par månader till, jag vill bara veta och slippa känna mig helt personlighets förändrad utan anledning!
Kram på er
annkar78, förstår va du menar. är ju alltid lättare o ha något eller någon o skylla på när det gäller sitt humör o sina handlingar!
fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?
nej jag fick ju inte det, men jag var och köpte ett test och visar det också neg imorgon tänker jag åka till barnmorskemottagningen och se om de kan klämma in ett blodprov på mig! för är jag inte gravid vill jag gärna kolla upp varför jag inte får min mens och vad detta illa mående beror på... Och så tänker jag köpa ÄL test bara för att försöka få ngn koll på det här...
har du köpt ngt test idag?
HAha jo och jag måste ha ngt annat än mig själv att få skylla på!!
annkar78:
gör det!
o skulle dom säga nej så va en bitch mot dom så dom ger med sig o låter dig ta blodprov iaf!
nej jag har inte köpt nå test. men mensen kan man ju helt klart säga har stannat av. nu kommer det bara när jag torkar mig. så skumt...
blir hel förvirrad.
känns ju lättare så hehe 
men ta ett test!!! du räknar inte med att vara gravid nu så det kan ju inte skada eller hur
har inte råd med det just nu. har bara 200 kr kvar på kontot som ska räcka till början på nästa vecka.. annars hade jag köpt ett idag.
du får tradera in tester ;)