• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • Anonym (fler?)

haha ja lite har jag snappat upp nu under dom här dagarna!{#lang_emotions_laughing} det tar sig!{#lang_emotions_smile}

nej mensen är så långt borta den bara kan komma o test har jag icke beställt. funderar på o ta min sista hundralapp o köpa ett imorgon eventuellt..

• annkar78

Ja men det tycker jag verkligen att du skall göra! Jag testar imorgon igen med CB..

• Anonym (fler?)

ja gör det. skulle inte förvåna mig om du inte hinner mer än o doppa stickan i urinet så visar det att du är gravid!{#lang_emotions_laughing}

• annkar78

hahaha nja vet inte det men det känns ganska skumt iaf att ha så mkt "symtom" men faktiskt inte visa sig vara gravid.. Nästan så att jag längtar efter att en mens ska komma bara för att slippa undra!

• casham

jag traderade in nya tester igår ( 5st) ska ta det första så fort dom kommer med posten :) till veckan nån gång antar jag? :)

det är med RFSU ś tester som jag nu också har testat negativt, fast jag har massor med symtom? ...

• annkar78

vad bra! hoppas de kommer snart. Hmm jag undrar om det har med de testerna att göra? för som sagt har läst flera som har fått neg på dem och visat positivt på CB.

• casham

jaha vad konstigt? men dom kanske är okänsliga? alltså att dom måste ha höga nivåer av homroner för att känna av? men dom har ju även ett extra känsligt test från RFSU?

• annkar78

ja jag har ingen aning om någonting längre!! Jag minns nu att jag tog ut spiralen 1 feb, hade en mini blödning den 4:e när jag gick på toaletten och har sedan dess känt mer och mer av mensvärk, illa mående och div andra symtom. Jag frågade för säkerhets skull nrä jag ringde idag om alla tecken kunde bero på att min mens har blivit uppskjuten men hon tyckte det lät konstigt. Har väl tagit 4 test, alla RFSL.

• casham

ja ojoj blev sugen att köpa ett cb test i morgon och testa! :P man vill ju veta!! :)
    mitt i allt är vi allihopa gravida ;)

• annkar78

haha ja det tycker jag tusan att du skall göra! Alltså jag har sådan skit dag idag och är så trött på att vara så jävla ostabil i humöret!! Alltså är jag gravid så är det ok men är jag inte det så är det tusan inte ok och jag måste se till att få igång min mens på ngt sätt då!
    Köp ett test imorgon!! Vore ju roligt om ngn av oss kan få ett postivit besked!!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?