xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Man kan köra med endast en smak på soppa, spelar ju lixom ingen roll, jag hörde om en tjej som kört enbart chokladen i 13 månader!! Hon hade gått ner nästan 80 kg...
Själv så åt jag sparris med curry eller lite vitlök i, chokladen både varm och kall ibland med lite kaffe i, och så min stoora favvo: Grönsaksoppan! Till den hade jag lyckats hitta en god stark thaikrydda på ÖoB utan salt, klumpförebyggande medel osv. Såå gott!
Lycka till ni nya :)
Själv så har jag varit på mitt gym ikväll och kört ett Easyline pass - sååå roligt och skönt!
Men nu har jag en fråga: Hur äter ni som går på halvfart innan och efter träning? Oftast så tränar jag ungefär när jag "borde" äta middag...
ÄNTLIGEN har jag kommit iväg på gymmet igår och guuud vad jag saknat det! Kändes även helt okej i handleden efteråt; fokuserade på rumpa/lår-maskiner samt min älskade crosstrainer. SOM jag vill äga mig en egen *ler*
Jag ska absolut dela påsarna, fixar inte en hel kall! Igår var perfekt, en halv vid 8, 10 och 14. En hel till middag vid 17 och så en halv efter promenaden vid 21. Och så 3½ liter vatten. I natt har jag drömt om korv, haha
Mozilla: Vi fick tipset av våran viktcoach att dela upp påsarna i fem delar och de gjorde jag igår. Insåg då att jag som trott att jag har ganska bra matvanor inte alls har de. De var väldigt jobbigt att äta så tätt, men inser att de är ju så man ska äta för att må bäst.
Usch, jag står still på vågen och måttbandet säger liknande. I vanliga fall lägger jag på mig ngt kilo i samband med mens, men i och med att glykogenerna ska vara borta undrar jag om det kan stämma nu med?
Fick nämligen mens igår så det kan ju vara orsaken. Någon som vet?