xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Trollebo: Varför säger du att vågen visar fel? Det har jag inte hört ett ord om! Klart att du inte ska trappa upp för att väga dig?! Detta låter verkligen knas, fattar inte varför det inte skulle gå att väga sig när man är i ketos? Hos oss väger vi oss var 3e månad, inget snack om soppor eller mat.
Jag känner mig som en knarkare som ska sluta med droger.. matabstinens! Det enda jag kan tänka på just nu, mat i olika former.. och jag till skillnad från "knarkaren" får ju återgå till mat men det verkar inte min hjärna fatta! Oroade mig för att jag skulle bli sugen på ett glas rött så här på fredagkvällen, men inte en chans.. ägnar mitt sug åt mat ist
Poppins: JAA det ska vi vara Nu har det gått över, det är ju fördelen med abstinensen.. kommer och går
Jag längtar tills jag kan ha mina jeans som jag hade när jag blev gravid..! Har gjort denna resan för 7 år sedan med viktväktarna (25 kg), längtar efter den känslan jag hade då. Och jisses vad jag shoppade kläder!
Vår coach har sagt att alla värden på Tanitavågen blir konstiga när man går på helfart och har tömda kolhydratreserver. Jag får be henne om en utförligare förklaring.
Usch, igår var det inget roligt på kvällen. Jag var deppig och kände mig fet! Har inte känt så tidigare under tiden med helfart. Tror att det berodde på mensen, men inte var det roligare för det!
Det började med att jag var på after work med jobbet och det fanns vitlöksbröd som jag verligen älskar!!! Allt kändes plötsligt meningslöst, varför äter jag inte när det inte händer så mkt på vågen etc etc
Idag väger jag ett kg mindre än igår, så det är säkert mensen som bråkar med mig!
TJHOOO!!! Viktrekord idag 1,3 kg kvar till mål, så snart korkas den rosa champangen upp
Med tanke på att jag åt "allt" i påskas så är jag mycket glad
Samtidigt så är jag inte oförbehållet glad. Konstigt hur så få kg hindrar mig att känna mig nöjd, jag har ju ändå gått ner 45 kg, men har svårt att se att det är bra gjort... Är det nått ni andra känner igen?