Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-07 14:02:16 följande:
    Japaner har en del intressanta sexleksaker, bland annat dockor i full storlek som ser ut ganska mycket som människor. En mer verklighetstrogen variant av Barbara. 
    poirot skrev 2011-01-07 14:03:10 följande:
    Om Freddan var här skulle han säkert kunna berätta allt. 
    Moahahahahahahaa! *dööör*

En sån docka är jag allt....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Vad gör ni kukhäxor?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2011-01-07 14:46:29 följande:
    Vad gör ni kukhäxor?
    Gärna vad kan du bidra med för information?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 14:50:35 följande:
    ha där är du ju...
    Jag fick gå och hämta honom...*suckar*
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-07 14:53:42 följande:
    Jag lagar mat men är lat, tänkte göra pasta och köttfärssås men eftersom jag är själv orkade jag inte plocka fram en gryta och koka pasta utan hällde bara i lite ris i köttfärssåsen. 

Är jag äcklig nu?  
    Nej. Det är gott med köttfärssås och ris.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-07 14:54:24 följande:
    Inte så mycket egentligen...det är ingen porr som jag direkt går igång på. Oftast är det väldigt förnedrande porr på ett jävligt sjaskigt sätt
    Ja det är helt vidrigt, fruktansvärt.

Gillar du bdsm?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-07 14:57:08 följande:
    Jag har väldigt liten erfarenhet av det, men i fantasin kan det absolut kännas helt ok.

jag trodde att du med din förkärlek för korsetter och stay-ups skulle vara mer bevandrad inom det faktiskt.....
  • 2timearound

Hahahahha, det är nästan en nödvändig ingrediens verkar det som....

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-07 15:02:23 följande:
    Jag trodde du var storkonsument av stay-ups. :)
    Sven Justus skrev 2011-01-07 15:00:52 följande:
    Jo kanske det, men stay ups kan väl finnas med i mer "normal" sex också?:)
    Jag hade hoppats på att du var lite spännande sådär...
    Jazza skrev 2011-01-07 15:02:09 följande:
    Jag tror att jag har fått ryggskott
    *klappar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-07 15:05:10 följande:
    Bara för att jag inte ägnar varje helg åt bdsm så är jag en trist typ eller? :)
    Hahahahaa....nej, du är en trist typ av helt andra orsaker *snäll*
Svar på tråden The return of the Lolilla