Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Det börjar växa fram ett nytt hat i mig gentemot en användare. "2underbara" *fantiserar om ritualmord*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:22:16 följande:
    Jag vill marinera honom i vitlök och slänga honom på grillen. 
    Åhh.....den typen av äta alltså.....*besviken*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:22:41 följande:
    Länk tack. 
    Same old tune....

finns inget bonus med andras barn
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:23:31 följande:
    Han var inte så snygg  Dessutom verkar jag vara besatt av tanken på att äta. 
    Om du är på smällen får du inte banta, fetknopp
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:24:20 följande:
    far jag vara med?
    jag tycker vi kör pa den klasiska metoden med glödande skor och dansa ihjälsig grejen det enda straff som passar en styvhäxa
    Jag tror att det är en gammal användare med nytt nick, men man kan ju aldrig vara säker. Om det är det är hon helt hopplös, så jaävla slut i rutan att det liksom dansar rosa elefnter förbi.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:28:17 följande:
    hon har sin "bonus" i ett rum i huset där dom ställer en massa krafs som inte har nagon egen plats...
    Jag sa ju att jag fantiserade om rituella styckmord.
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:27:16 följande:
    Nu ska jag skicka ett hemligt mail på facebuuk. Haha
    Du ska skicka till mig. *hypnotiserar*

Var fan är Freddan?! *saknar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:31:51 följande:
    mig
    NEJ! MIG!!!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:43:55 följande:
    jag brukar lata dig tro det i bland. du sover sa illa annars
    jag är en egoprinsessa va?
  • 2timearound
     lokisse skrev 2011-01-07 13:50:05 följande:
    nej jag menar inte att du är en tjokis med att jag tycker att du är gosig!
    Jorå Du tycker allt jag är fet!! Dessutom har ajg ätit kexchoklad en masse idag, så du har säkert rätt också.....Drömmer
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:53:59 följande:
    du är en porslinsdocka bland oss elefanter! en vansingit söt skör liten väldoftande varelse!!!
    Hahahahha.....du har ju för fan träffat mig! *skrattar* Inte var jag som en docka heller?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-07 13:58:58 följande:
    det skulle väll vara en san där japansk en da i sa fall
    *mållös*

Utveckla det tack......
Svar på tråden The return of the Lolilla