Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-07 19:42:49 följande:
    Hmm ... *använder mina grå celler* 
    Tvåan har inte startat några trådar nyligen?  
    Jag är sjukt ointresserad av allt annat än er, tyvärr....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Varför är det ingen här? Jag vet att Freddan var inloggad när jag kom hit, men han skiter visst i mig. Precis som resten av er.......Skrikandes

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-08 12:06:28 följande:
    Jag är inne lite snabbt, men håller på med annat, som du vet.
    Ja, men jag kräver din uppmärksamhet.  
  • 2timearound

Jag är klar med det andra jag gjorde och nu vill jag bli underhållen. Hur är det med ryggen, ska du få behandling?

• 2timearound

Massagen kommer att hjälpa, det är jag säker på. Vilken tur att det föll sig så.

Vi var ute igår, jag hade askul, ville aldrig gå hem, Tyvärr rökte jag en hel del. vet inte vad som hände riktigt. 

• 2timearound

Jag hade saker i arslet, var så säker! *skrattar*

Jag rökte cigg, som nån jävla fjortis från förorten, din gås.

Det var skitkul, vi var bl a på Vampire Lounge, det varcoolt plus att de hade de godaste drinkarna jag druckit på mycket mycket länge. Succé helt enkelt, synd att de stängde kl 1. 

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-08 12:28:12 följande:
    *mår illa*
    Jajaja, skitkul att ni fick kuk kul. Jag är inte bitter, Inte nåt. Nu skall jag fortsätta.....
    Hahahahaha! Du är bara avis. men ha så kul med din lilla middag i kväll......släkt är underbart. *styrkekramar*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-08 12:29:48 följande:
    Sug kuk!
    I most certainly will....
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-08 12:39:47 följande:
    godmorgon skunks..
    vad gör ni
    Snuskar oss. Du?
  • 2timearound

Vad tråkig diskussionen blev när ni kom och smutsade ner den med barnvagnar. Det inser ni va?

Svar på tråden The return of the Lolilla