Nej, både Thomas och jag skrattade högt när jag reciterade er...ehh....djupa konversation. Så vidrigt att se bilden av dig när du skiter med laptopen i knät. Jag ser toapapper, jag ser grimaser, ja, jag ser alla tillbehören.....
De sitter alltid på så jäkla olämpliga ställen dessutom. Man ska grilla lite skaldjur och världen är vacker och VIPS sitter där en pedofil bakom grillen och bara stirrar. Inte låter de sig skrämmas heller.
När jag var liten satt det en pedofil på min vägg ovanför sängen en gång. Pappa krossade honom med lite papper och det gjorde att det blev en våt fläck på väggen som jag var så hysteriskt rädd för att pappa var tvungen att måla om hela rummet för att få bort pedofilsaften så att jag vågade vara i mitt rum igen.
Det här inlägget saammanfattar tråden så jävla vackert
Usch. Jag har örhängen som föreställer pedofiler. Köpte dem för att ha på en halloweenfest för många år sedan men blev så rädd att jag packade ner dem. Tycker att det är obehagligt nog att Jonas hänger upp pedofilnät i hallen och sätter små plastpedofiler i det till halloween Pedofiler och nätet är inte en bra kombination alls. Det kan man se på uppdrag granskning ikväll.