Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2011-01-16 10:34:28 följande:
    Två gånger, dessutom. Du ÄR gammal.
    Du sabbar mina oneliners med ditt jävla rättande.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:35:05 följande:
    Synd att du glömde den bärbara hjärnan, bara....

Jag har sagt såååå många gånger att jag hellre är snygg än smart. Vi som ser bra ut kan välja. Till skillnad från er andra, som liksom bara fick lite brains. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu skrämde du bort zchimla med ditt tråkiga svensk-prov också.

• 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-16 10:40:35 följande:
    Jag va i spindeltråden och kikade *ryys*
    Vad är det? jag kommer inte gå dit så du behöver inte länka.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-16 10:52:25 följande:
    Det är en som fångat en STOR husspindel.. Första gången blundade jag och bläddrade förbi för att se vad folk svarat - sen tog jag mod till mej och kollade *uäck*
    *vägrar kolla*

fyfan vad vidrigt, vad gjorde de med den då?  
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-16 10:59:57 följande:
    Den enda gången jag har behövt befatta mig med en sådan spindel var när jag var bortrest med mitt ex, jag vaknade av att han kom in iklädd med bara en handduk och sade med liten röst "du få duscha först". 
    Så jag fick kliva upp och fånga spindeln och slänga ut den.  
    Haahahahaa......"du får duscha först". vilken modig kille. 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-16 11:00:34 följande:
    Släppte ut den..  *snellt*

Jag hade dödat den
    Tänk om den exploderat och blivit 100 små äckliga svinspindlar då?  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-16 11:08:58 följande:
    Då hade jag insett att jag drömde och försökt vakna
    Hahahahaha.....du är fan klok också. Inte bara kul som Jaz tjatar om
  • 2timearound

Nicket, du är fan både äcklig och dum i huvudet på riktigt : -[

Zchimla ( autocorrect ändrade till "avkomma", tyckte jag var lite kul) jag kan ALDRIG få nog med smicker. Aldrig. :D

• 2timearound

Jag sprang som en gasell. Sen tränade jag styrka. Kände mig som em jävla superhjälte. Och nu kan jag knappt gå för jag har så ont i höften. *buuuuäääääähhh*

Svar på tråden The return of the Lolilla