Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2011-01-14 23:30:05 följande:
    Haha, "Ingen reklam, tack" (och ditklottrat, med spretiga bokstäver) "Utom Ikeakatalogen, klädkataloger, bilder på män och sånt som innehåller rabattkuponger"
    Hahahahahahaaa....
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-15 00:09:36 följande:
    Du skrev en exemplariskt välsklriven och intressant beskrivning av dig själv tyvär finns det några lata kroppar här som inte har lagt ner minsta lilla tid till att ens göra en lista! *rasande*

Men jag är väldigt ytlig.... finns inte så mycket att säga liksom. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-15 09:29:46 följande:
    Men det kan du väl skriva? 
    "Jag är en väldigt ytlig person, det kan verka som att jag har ett djup men det beror bara på att jag har härmat andra människor som har eller fejkar djup. Jag sitter ofta med en bok men läser inte texten, jag är fullt upptagen med att se snyggt intellektuell ut och min pose förstörs om jag fokuserar på läsning istället" 
    *copy-paste:ar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Morning what the fuck is up? *nyvaken* 

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:25:55 följande:
    Frullar, städar och skall träna sen..... Sovit gott?
    Oh ja jag ska också träna, springa, men jag har ont i en höft *tant*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:27:20 följande:
    Oh, no, vad har du gjort? Var gör det ont och när?
    Vad jag har gjort.......? Knullat, sprungit, burit barn, blivit gammal...take your pick liksom.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:30:25 följande:
    Men, usch!!!
    Stretcha dina höftböjare och sätesmusklen, det är stora anledningar till att man får ont i höfterna. så gammal är du inte, även om du ser ut att vara det.
    Stretcha? Omg, låter jobbigt......

Jag ska se om nån snygging kan hjälpa mig på gymmet sen.  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-16 10:31:05 följande:
    "Blivit gammal" när du nu själv erkänner så gäller det ju fan att passa på

Gomorron
    Jag är fan ålerman i tråden. Skrikandes Men inse också att det ger mig vissa rättigheter. *alfa*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:32:07 följande:
    Du är tammefan latare än Nicket!!
    Eller, nej, då får man ju vara död, men lat är du iaf....
    Kåt och lat = ungergiven va? det är du man får knulla utan att behöva göra nåt själv........
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:33:14 följande:
    Han som stoppade in ålen... är det DU? Det förklarar ett och annat...
    *asg* FAN! *muttrar*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-16 10:33:52 följande:
    Ligger du bara med ungrare då, eller hur funkar det?
    Men vad är du för jävla ordmärkare jag är på bärbara, håll inte på och stressa.
Svar på tråden The return of the Lolilla