Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

What? Är du rädd för att vi ska snuska oss?

• 2timearound

Isåfall gör du rätt i att vara rädd...

• 2timearound

Nu ska jag logga ut så du är safe.

• 2timearound

Åh, koppel på Eras.  

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Morning  

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-17 10:07:53 följande:
    Hej
    Wazzup? Jag har sprungit sönder höften och sen slog jag upp ett jack och en bula i pannan. *osnygg*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-17 10:12:36 följande:
    Varför gör du så? Jag är sömnig
    lokisse skrev 2011-01-17 10:24:19 följande:
    moron moron!

time vad gör du sa för?
    Jag hängde tvätt (som jag alltid gör) och slog upp huvudet på tvättställningen.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-17 10:44:50 följande:
    tappade du balansen och dök pa den eller stod du under den och hoppade?
    Jag böjde mig ner efter en strumpjävel (vad annars?!) och när jag reste mig upp var hörnet på tvättställningen ondskefullt och hatiskt.
  • 2timearound

Lilla bilen vägrade starta när jag skulle åka, så det blev inget jobba för mig. Vad synd.

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-17 14:46:57 följande:
    Förstår att du är  helt förtvivlad och väldigt, väldigt ledsen över det.
    No such luck tydligen....Skrikandes jag måste visst åka nu ändå..
Svar på tråden The return of the Lolilla