Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-12 11:32:50 följande:
    Hahaha med risk att låta lite knäpp...Det bor två supertrevliga tjejer här som är ihop och har tre barn. Häromkvällen hämtades ena pojken av sin far och gallskrek hela vägen till bilen "Mamma mamma mamma jag vill inte åka till EN pappa nu". Då dog jag lite. EN pappa :´)
    Hahahahha...men vafan liksom
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 11:51:46 följande:
    Håller med om att det nog är inbillning. Mitt tips är har du inga problem så ska inte några pga inbillning.
    Snubben har dragit, han skiter i dina goda råd.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Yoyoyo....jag har tråkigt. När ska mararn skriva en ny sexnovell? Jag vill knulla med nån den här gången

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 14:47:21 följande:
    Maran har cyklat 2 mil i räserfart och orkar knappt lyfta fingrarna. 
    Det är ok. Jag kan vänta till i morgon.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 14:52:23 följande:
    Du är så tålmodig och bra! Vad gör du idag? 
    Surfar runt mest och försöker i möjligastre mån slippa engagera mig i kunder......
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-12 15:05:33 följande:
    Men vad tusan? Har ni inte sålt butiken? Jag har missat något!
    Jorå, men vi lämnar inte över förrän i sista mars
  • 2timearound

Hello

• 2timearound

Jag ska ha en dag av leisure. Sånt har hemmafruar har jag hört. *nöjd*

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-13 10:10:30 följande:
    när da hur var? jag har missat nagot Skrikandes
    Du är lurad. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-13 10:32:55 följande:
    ja. jag har fattat attjag borde sitta pa stan med en latte och bokstavligt snacka skit! och bli förbanad om nagon stör sig...

i dag ska vi inte göra sa mycke. kolla pa dumburken röja lite i leksaksladorna och ge oss ut pa en promenad senare. jag försöker att halla nere pa aktiviteterna mops blir sa upvarvad om hon gör nagot nytt spännande varje dag. fattar inte hur andra gör med det. ser hurt folk har filofaxer som rinner över med aktiviteter flera grejer per dag. men det kanske bara är mina mopsar som blir helt stisiga da.

2 time har du nagon snyg och praktisk lösning till att förvara gosedjur?
    Ja, jag har hittat några saker, kommer tillbaka sen

• 2timearound

Det här är fint. Gosedjuren får gärna synas det ser mysigt ut.
Svar på tråden The return of the Lolilla