Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag blir inspirerad av ert jeansprat och går och bakar! 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 14:16:55 följande:
    *skäms*

Tyvärr mycket dåligt, jag känner mig som en komplett idiot varje gång jag får be dem prata riktigt långsamt och tydligt. Ännu värre är det när det inte går och jag får be dem prata engelska. *pinsam*
    Jag förstår inte danska. Jag tycker att det låter helt vansinnigt när danskar pratar. En gång på gymnasiet åkte vi på "studiebesök" till en dansk gymnasieskola eftersom "vi tillhör öresundsregionen och ska lära oss vilka möjligheter vi har att söka vidare på andra sidan bron efter studenten".....3 timmars förklaring av det danska betygssystemet på ren rotvälska. Jag hade så ont i huvudet att jag var tvungen att köpa öl i pausen. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 14:21:21 följande:
    Bygones.
    Mariohnym skrev 2010-11-18 14:18:51 följande:
    Jag förstår inte danska. Jag tycker att det låter helt vansinnigt när danskar pratar. En gång på gymnasiet åkte vi på "studiebesök" till en dansk gymnasieskola eftersom "vi tillhör öresundsregionen och ska lära oss vilka möjligheter vi har att söka vidare på andra sidan bron efter studenten".....3 timmars förklaring av det danska betygssystemet på ren rotvälska. Jag hade så ont i huvudet att jag var tvungen att köpa öl i pausen. 
    Trodde det var obligatioriskt för skåningar att kunna danska. Obestämd
    M kan danska. Men jag förbjuder honom att använda sig av språket. Han kan iof jättemånga språk men just danskan ger mig utåtfitta
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-18 14:35:22 följande:
    Vafan är en utåtfitta? vänder du ut och in på blygdläpparna eller?
    Föreställ dig en skitsur snorunge som putar med läppen och vägrar ta sin medicin. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-18 14:36:54 följande:
    Jag tror det är en catfight på gång i en annan tråd mellan Marion och nån mer... :)
    Orka diskutera med folk som blivit våldtagen med en guldsked under hela uppväxten. Låt mig gissa att det blir så när ens föräldrar jobbar på lagret på ICA och man tror att man tillhör överklassen för att de fick löneförhöjning 1995 efter 5 års troget slit. 
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-18 14:45:15 följande:
    Har en sådan kompis från Tromsö - vi pratar dock inte utan skriver *underlättar*

Hur gör man danska Ä och norska Ö??
    Man dricker 25 stora starka och försöker sätta dit prickarna över A och O men man kan omöjligt komma på hur fan man gjorde för att lyfta pennan från pappret.
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-18 14:48:47 följande:
    Efter 25 starka så vet jag inte ens att jag håller i en penna
    Det är då du ska passa på att skriva arga lappar till eventuella framtida grannar!
  • Mariohn

För övrigt bör ALLA läsa David Batras "den som inte tar bort luddet ska dö". Jag sträckläste den på pappas 49 årskalas och skrek av skratt och slängde mig fram och tillbaka i skrattplågor så att mormor blev arg. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 14:53:00 följande:
    Den har jag, askul
    Han har skrivit en uppföljare!! Köpte idag! Det kliar i fingrarna
Svar på tråden The return of the Lolilla