Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-11-02 08:59:02 följande:
    Mmm...vuxenlivet. Inte mer leka röda-vita rosen.
    Ibland känner jag att det suger faktiskt.

Jag har dessutom fått väldigt dåliga nyheter. Skrikandes Min unge söte dagisfröken ska sluta..............vem ska jag då sex-trakassera och ofreda på en daglig basis?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:02:16 följande:
    Varför inte Svempa?
    Fast jag vill ju inte knulla med Freddan...... Han är för lång liksom. Sen tror jag att han är för tjock också. 

Hur lång är du?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:05:33 följande:
    Timer: 1.85.
    Det är ganska lagom.......*funderar*

Eller inte.  
  • 2timearound

Hej kissemiss  

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:07:52 följande:
    Troligtvis inte.
    Nåja. Bäst att hålla alla dörrar öppna liksom. *safe-ar*

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 09:14:04 följande:
    Sluta tro att jag är tjock, kvinna! :)
    Javisst.....så fort jag får en bild. *samarbetsvillig*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 09:19:45 följande:
    hej ögonfröjd
    Kissar du i duschen?  
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:22:02 följande:
    En - än så länge - okänd värld för mig.

Inväntar f.ö också Blossas årgångsglögg.
    Du kan ha adventsmingel. Jag kommer. Jag vill dricka årgångsglögg.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 09:22:27 följande:
    Vid senaste invägningen stannade vågen på 81 kg, dvs exakt samma vikt sen jag muckade.
    Sen måste du sluta kalla mig för "kvinna". Jag blir jättekåt, så kan vi inte ha det.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 09:25:09 följande:
    Ta med MIG på julmarknad kanske?
    HAHAHA! Älskade vän, det är KLART att du ska följa med på julmarknad. Men är du beredd på att gå runt och kolla på alla små bås och dricka glögg ur pappmuggar och vara allmänt "julig"? Du ska inte tro att du kommer att få gå med Tomme och de andra snubbarna eller så. Du ska vara med MIG. 
Svar på tråden The return of the Lolilla