Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-04 09:03:30 följande:
    Så de sätter ihop listor över vilka som ska åka vilka dagar för att handla på en utförsäljning - i Danmark? Helt vansinnigt.

Vad är det som är så speciellt med Molo?
    Absolut ingenting. Inte min smak för fem öre. Eftersom jag inte gillar det, skulle du nog inte heller gilla det.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:04:37 följande:
    Jo, det är nog jävligt jobbigt att vara utelämnad helt och hållet till sin fru  och svärmor i ett främmande lad.
    Men speciellt som de verkar helt världsfrånvända. Och elaka som satan. Jag vill hjälpa honom, men det kan jag ju såklart inte. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-04 09:05:44 följande:
    Ja, usch vilken jobbigt sits den där japangrejen!

Morning skänks! Försökte skriva hej förut, allting låste sig. Har en supergammal surfmotor, datorn är reebootad.
    Vi hann rädda bilderna, med ett skrik. Av 35 omstarter funkade 3 och då kunde vi dra över dem.

Nu är texten tjolahoppig. Liten och stor omvartannat. *suuuuck*
    Men on a positive note; du har en dator!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:08:35 följande:
    FAn vad skruvat i så fall. Precis lika skruvat som att jag har en polare vars sambo klär sin 1-åriga dotter i svindyra klänningar för att stärka sitt egna behov av att "vara nån".
    Ja. Lite naiv var jag allt med Allie i början Jag försökte nog också klä henne i fina saker ist för praktiskta. Men eftersom hon var en kräkbaby, tills hon blev typ 1 år, så gav jag upp det och nu är det lögn att få på henne något flickaktigt. Kräver dagar av övertalande och en hel del kontemplation från min sida........Drömmer

En gång när hon var ca 2 år så gick jag runt på H&M och bara kollade lite på barnavdelningen. Jag drog i nån random klänning till henne och varje gång började hon gråta. Detta upprepades typ 7-8 ggr tills det var nåt som föll henne i smaken, då grät hon inte utan stirrade bara på mig. Så jag såg det som en seger och köpte den självklart trots att den var jätteful. Klänning som klänning i min bok......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:17:42 följande:
    Jag hade nog mina aningar :)
    Fast nu är jag väldigt avslappnad......
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:25:47 följande:
    Berätta ngt kul istället.
    Fyfan vad jag har skämt bort dig alltså.....

Berätta nåt kul DU, för omväxlings skull............Drömmer 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:29:10 följande:
    Ja, det där är också en sån där märklig företeelse som finna bland mammalediga. Är hon på allvar intresserad av resultatet, kommer hon att presentera ett statistisk sammanställning av resultatet efteråt? Eller är hon bara jävligt uttråkad?

Och än värre är väl de som lägger ner tid och kraft på att svara så bra och utförligt som möjligt.
    Jag vet! Just de som svarar är jag mest fascinerad av. Att orka hålla på med a, b, etc och verkligen svara utförligt, SOM ATT NÅN BRYR SIG

.......
    Jag har gjort frukost på sängen åt min familj, äggmacka och juice och yoghurt. Nu kollar de på film och jag fulsurfar. Det är mysigt.   Sitter du på ditt dammiga kontor? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:35:27 följande:
    Du tar din hustruroll på största allvar :)

Ja, jag sitter på kontoret och det är så satans mycket papper överallt just nu.
    Oh ja

Så då gör du allt för att undvika ögonkontakt med papprena och stirrar desperat på Familjeliv.se  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:38:17 följande:
    En annan kul grej är att mitt självförtroende är ovanligt stort just nu, kanske lite för stort för mitt eget bästa.
    Hahahaha! vad nice. Vad har föranlett detta? Framgångar på det sexuella planet? Befordran? Husköpet? Do tell........
Svar på tråden The return of the Lolilla