Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-04 09:40:18 följande:
    Ngt i den stilen, ja.

Bad vår chaufför införskaffa 2-3 post-it-block. Fem minuter senare kom han tillbaka med 60 block. Vad är det för fel på folk?
    När ska du berätta för din fru att du börjar bli jävligt beroende av dagliga samtal med ett gäng tokstollar på internet? Komma ut ur garderoben liksom? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:44:01 följande:
    Det vet hon redan, men hon verkar inte bry sig så värst mycket. Jag tror att en av de första saker jag sa till henne när vi träffades var, att jag har ett väldigt stort behov att ha ett socialt liv utanför familjen också.
    Vad bra! Skönt att du inte smusslar med oss.........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 09:47:51 följande:
    Fan vad det blåste i natt. Det blåste så hårt så att Ville vaknade till varje gång det kom en  kastvind.
    OJ! Så var det inte här, men han måste ändå sova lite ytligt, lilleman? 

Nu ska jag krypa ner i sängen en stund, sen ska jag ta tag i dagen. 

Later, dude.  
  • 2timearound

Jag vill inte bo i nå jävla kollektiv Och jag vill inte dela med mig av könshåret!

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 12:16:57 följande:
    Den här länken är till dig från hela mitt hjärta!;

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m55246406.html
    OMG En del människor fattar liksom inte koceptet av oversharing. Varför vill du plåga mig så? Hade inte den varit bättre lämpad åt, låt mig tänka.............Nicket? Eller jazzan?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 12:25:24 följande:
    Det finns så mycket som man bara häpnar över...jag blev liksom mållös när jag såg tråden, kunde liksom inte formulera några snabbtänkta tankar. Men till slut lyckades jag - jag måste tillängna dig bildserien !
    Det är äkta kärlek
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-04 12:28:04 följande:
    Haj då.
    Hej då sötis
    Mariohn skrev 2010-11-04 12:28:13 följande:
    Nu är jag EXTREMT frestad att lägga upp en nakenbild på mig själv och skriva "tycker ni att mitt födelsemärke ser farligt ut?" och liksom TVINGA folk att leta sig igenom alla skrymslen och vrår. 
    Jag kommer inte att lyfta på volangerna.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 12:34:23 följande:
    jag far likssom lust att skriva-
    hejsan therese, lessen men den kommer att trilla av
    Jag vågade inte kolla ordentligt, exakt vad är det som trillar av?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-04 13:03:34 följande:
    Bullen. 

">

Men jag vågar inte kolla där heller
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 13:10:40 följande:
    Nu har jag ätit lunch, men jag har fortfarande den där oformliga massan på hornhinnan.
    Vad blev det? Potatismos
Svar på tråden The return of the Lolilla