Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-03 12:01:22 följande:
    Du var ganska tydlig igår med att jag inte var din typ. Jazzan var lika tydlg när hon deklrerade att hon skulle hänga med mig varje helg.
    Jaha. Så då gav du bara upp alltså?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 12:05:13 följande:
    Ska bara ordna med ett par "detaljer" först.
    Såhär lätt på foten och med på noterna har du aldrig varit med mig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 12:06:38 följande:
    Som alltid i dessa diskussioner gör du ett fundamentalt felaktigt antagande:  jag jagar inte - jag blir jagad. :)
    My evil twin
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-03 12:08:19 följande:
    Nyrakad har jag inte varit på 10 år tror jag. Nytrimmad lovar jag däremot att vara.:)
    Oversharing.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-03 12:09:41 följande:
    *sa hon och klipte sig i blugden*
    Asch. Sånt tycker ni är intressant.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-03 12:12:54 följande:
    och tur är väll det.

har du nu helförbud pa att leka med vassa saker efter gardagens bravader?
    Det skulle man kunna tro. Men jag fick använda saxen idag igen. *vårdslös* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-03 12:15:34 följande:
    Bara det river, så är jag nöjd.
    Och då pratar hon inte om läpparna i ansiktet, freddan. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-03 12:21:42 följande:
    Vågar man vara här nu eller ni är skitiga?
    Jag är ren. Men jag sitter här i stringtrosor. Det känns lite smutsigt ändå.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-03 12:27:17 följande:
     Du är alltid så snuskig. Du är en sån som killar gillar. En helylle mamma med bra stil och karriär och trevligt socialt uppförande. Och helt jävla sjuk i sängen. Jag bara vet det.

That´s how a roll, baby.  
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-03 12:28:22 följande:

That´s how a roll, baby.  
    That´s how I roll,  baby.

Ska det vara såklart.  
Svar på tråden The return of the Lolilla