-
Jo, jag vet, men det hade varit enkelt om hon bara gett mig en extra omgång. *gnällig*Mariohn skrev 2010-11-02 16:51:09 följande:Apoteket har omläggningsgrejer och koksalt som du kan tvätta såret med. Annars går det bra att konstruera egna förband av sådant du har hemma bara det är rent
-
Hahahaha! Nej förfan du har så rätt........Mariohn skrev 2010-11-02 16:59:20 följande:Egentligen får hon inte lov att göra det...hon ska ge dig en lapp på vilken det står vad du ska köpa på apoteket. Sitt för fan inte och tro att dina skattepengar betalar för mer än ett förband om året
-
Vad lever man i för värld när man tycker att 198 kr är JÄTTEDYRT för en väckarklocka?
Eller tycker ni det också?
-
Det blir så jävla konstigt när man hamnar där liksom. Personen ser helt vanlig ut och har massor av kassar med saker den handlat och så bara; -OJ! Det var dyrt........Mariohn skrev 2010-11-02 17:25:05 följande:Hahaha nej det var jättebilligt. Och nu är jag fattig :´)
-
Hej tråden
Jag är hemma nu, full som en kastrull. Det var jävligt onödigt med de tre sista drinkarna, det kan jag hålla med om. Älvorna var med, hela vägen hem, vakade även över 16-åriga grabben som tog rygg på mig, antagligen för att han tyckte att jag verkade robust ellr nåt. men vi kom hem helskinnade båda två. Tyvärr slog jag upp mitt sår så jag blöder igen men vafan?
Det var kul.........
om det är nåt med det här inlägget som verkar off på något sätt så är det nog helt sant.
-
Fuck off era dönickar, nu ska jag lägga mig ner och låta världen snurra liksom...........

-
Jag vill ligga kvar i sängen........
-
Hardly.........jag försökte låtsas för familjens skull men nu har de gått så då blev jag en zombie igen.lokisse skrev 2010-11-03 08:49:51 följande:*petar pa *
its alive -
Multitaskar du nu eller?Jazza skrev 2010-11-03 08:50:45 följande:För du gillar sprit bättre?

Gött att se dig, btw!
-
Inte lika gammal som du som sov när jag ville sexa med dig igår.Jolly Bob skrev 2010-11-03 08:53:14 följande:Du börjar bli riktigt jävla gammal.
Din kossa.