Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-11-03 08:59:55 följande:
    Du geile sau.
    Kalla inte mig för sugga, ditt kräk!

Är det bara på min fb som bokstäverna ser jättesmå ut helt plötsligt? Eller är det jag? Typ.....mina ögon som är konstiga?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-03 09:02:40 följande:
    Ordnar det. Inboxa adress & storlek bara....så ska tomtefar allt visa att han e snäll & rar.
    Våga inte skicka nån jävla tischa till henne innan du har skickat mina puffar. *mafia*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-03 09:03:22 följande:
    Det ser pytte ut hos mej med - så det är faktiskt inte bara dina ögon som blivit förvirrade och krympt
    Gud så skönt! Blev lite orolig där ett tag. Hur länge var jag borta liksom?
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-03 09:05:36 följande:
    Skickar henne en tischa någon gång under 2020-talet....funkar?
    Fast då har hennes pattar växt så jävla mycket att hon inte längre kan ha en vanlig tischa. Det får bli ett tält med tryck då..........
  • 2timearound

Nu ska jag släpa mig till duschen skanks.

• 2timearound

Nu har jag kommit hem igen.....jag var inte välkommen i butiken

4 huvudvärkstabletter, 2 koppar kaffe, en QP-meny senare. Nu börjar jag känna mig som mig själv igen..... 

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-03 11:31:31 följande:
    Åh har du också drabbats av höstpesten? Stackars! 
    Ehhhh.........om höstpesten är samma sak som grav överkonsumtion av alkohol, så ja. Då har jag absolut höstpest.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-03 11:32:53 följande:
    Kära nån!!!!!!! Jag glömde. Hade ni kul igpr?
    Svinkul.
  • 2timearound

Jag vill också ha en prislista Varför får inte jag nån?

Svar på tråden The return of the Lolilla