Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-04 13:16:52 följande:
    Inboxa henne. Jag förstår att du är sugen. Det ser mjukt och gosigt ut. Och du gillar ju alla sorter bara de är rena Hjärta
    *asg* Har han SAGT det?!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-04 13:33:15 följande:
    JA!!! (fast jag misstänker att han utgick från att vi begrep att de bör sitta på rätt person också. Men det förtar liksom skämtet en aning så skit i det)
    Du har nog rätt Han föreställde sig nog nån riktig fining och sen att hon var ren också. Har svårt att tro att han vill stoppa in den i therese, även om hon är ren faktiskt.........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-04 13:47:58 följande:
    Ja. Nu ska vi inte skena iväg i fantasin och föreställa oss en massa saker som att någon har skrivit ut bilderna, vikt ihop dem, gömt dem i sin hemliga reservplånbok och tänker smygrunka till dem på toaletten varje gång frugan har ont i huvudet. Det gör man bara inte. 
    Fan vad du vet saker om honom........
  • 2timearound

Har du drömt nåt mer om oss Mara?

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 13:50:01 följande:
    och om det skulle hända vill vi ha en rapporterande trad fran frun sen!
    Nej, gud vad jobbigt om freddans fru skulle börja hänga här...... det skulle inte kännas avslappnat att sex-trakassera honom då.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 13:52:46 följande:
    men det kanske hon gör redan eller tror du hon är mer en fb typ?
    Hon hade nog inte kunnat låta oss husera fritt med hennes make om hon läste allt skit vi skriver. Men det är bara vad jag tror. Who the fuck knows?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 13:57:17 följande:
    du tror att han har oss bakom ryggen pa sin fru alltsa...
    vi är den andra (det kanske vore ett nytt smeknam för dig den andra )
    Han har erkänt i dag att fl inte är en hemlis. Men kanske inte att det är ett gäng brudar han snackar med liksom.......Drömmer
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 14:01:20 följande:
    i sa fall har hon ingen aning om hur fl funkar eller tror hon att han hänger i den berömda diskriminerade kategorin pappa tradar där bara pojkar kan svara...
    Finns den kvar?!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-04 14:00:02 följande:
    Inte ett dugg   Jag vet. Jag är en besvikelse
    Ja, det var lite synd.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-04 14:08:42 följande:
    Min fru finns på här på forumet har jag för mig, men jag har inte en susning vilket nick hon har.

Och jag smygrunkar enbart till helkroppsbilder, inte gynekologiska bilder som tar 5-10 sekunder att förstå vad de föreställer.
    Det gör hon säkert. Det sköna för dig är väl att hon inte har en aning om vilket nick du har och således därför inte kommer på dig i allehanda situationer.
Svar på tråden The return of the Lolilla