JA!!! (fast jag misstänker att han utgick från att vi begrep att de bör sitta på rätt person också. Men det förtar liksom skämtet en aning så skit i det)
Du har nog rätt Han föreställde sig nog nån riktig fining och sen att hon var ren också. Har svårt att tro att han vill stoppa in den i therese, även om hon är ren faktiskt.........
Ja. Nu ska vi inte skena iväg i fantasin och föreställa oss en massa saker som att någon har skrivit ut bilderna, vikt ihop dem, gömt dem i sin hemliga reservplånbok och tänker smygrunka till dem på toaletten varje gång frugan har ont i huvudet. Det gör man bara inte.
i sa fall har hon ingen aning om hur fl funkar eller tror hon att han hänger i den berömda diskriminerade kategorin pappa tradar där bara pojkar kan svara...
Min fru finns på här på forumet har jag för mig, men jag har inte en susning vilket nick hon har.
Och jag smygrunkar enbart till helkroppsbilder, inte gynekologiska bilder som tar 5-10 sekunder att förstå vad de föreställer.
Det gör hon säkert. Det sköna för dig är väl att hon inte har en aning om vilket nick du har och således därför inte kommer på dig i allehanda situationer.