Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Alla toppmorsor föraktar mig. Jag har inte ens fött "på riktigt". Jag är nog ingen riktig mamma nu när jag tänker efter..........Drömmer

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-03 21:02:30 följande:
    klart du inte är...
    Nej. *trodde inte* Dessutom ammade jag bara lillen i 4 mån. Bara en sån sak.........

Att det var han som inte ville har ju noll (0) betydelse.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-03 21:20:23 följande:
    Jag undrar om jag har fött med eller utan smärtlindring. Jag vet inte. På allvar. 
    Var du ens där?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-03 21:42:16 följande:
    Jag älskar mitt namn, det ser så lustigt ut, skrivet i fetstil
    Mesen? Nja, jag tycker det är sådär..........
  • 2timearound

Nu ska jag titta klart på grays. sen tittar jag in.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-03 21:58:28 följande:
    Vad gör ni?
    Ett fotoalbum
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-03 22:01:29 följande:
    Du gör ett fotoalbum? Sånt gör inte jag, glor bara i dem
    En fotobok för att vara precis. Till lillen.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-03 22:09:11 följande:
    jag har nu på mig en tröja som det står "Ullared" på. *tittar utmanande på snobbarna i tråden*
    Nu blir Jazzan kåt.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-03 22:15:19 följande:
    Jag inbillar mig att du har stil på ditt fotoalbumande, inte en massa onödiga blommor. Har jag fel? 
    Haha. Nej, ett svart enkelt fodral med deras namn i nedre kanten bara. Får det godkänt, snobb?
    SimplyTheBest skrev 2010-11-03 22:15:23 följande:
    Åh, så kärt

Ja, det blir nog roligt när de blir vuxna.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-03 22:18:31 följande:
    Haj på er. Nu filmstund.
    vafan?!
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-03 22:17:56 följande:
    Det låter fullt acceptabelt  

Tackar o bockar  
Svar på tråden The return of the Lolilla